MEDIA CAFÉ POLSKA

Blog Krzysztofa Urbanowicza o mediach tradycyjnych i internetowych, o digitalizacji mediów, która nabrała przyśpieszenia za sprawą pandemii COVID-19, o nowoczesnym dziennikarstwie i komunikacji w erze cyfrowej.

Strony

  • Strona główna
  • O mnie
  • Szkolenia
  • Media Consulting

1 listopada 2006

Dziesięć sposobów na super blog




> Wiedzieć więcej:
Co to jest Web 2.0 (1)
Co to jest web 2.0 (2)

> Tag: media, internet, blog, web2.0

Wyślij pocztą e-mailWrzuć na blogaUdostępnij w usłudze TwitterUdostępnij w usłudze FacebookUdostępnij w serwisie Pinterest

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Nowszy post Starszy post Strona główna
Subskrybuj: Komentarze do posta (Atom)

Szukaj na tym blogu

Polecany post

Transformacja cyfrowa mediów nabiera przyśpieszenia, bo ludzie przekonali się do płatnych subskrypcji

Archiwum bloga

  • ►  2021 (5)
    • ►  lutego (3)
    • ►  stycznia (2)
  • ►  2020 (18)
    • ►  grudnia (3)
    • ►  października (9)
    • ►  sierpnia (1)
    • ►  lipca (1)
    • ►  maja (1)
    • ►  kwietnia (3)
  • ►  2018 (1)
    • ►  lipca (1)
  • ►  2016 (3)
    • ►  sierpnia (1)
    • ►  maja (1)
    • ►  kwietnia (1)
  • ►  2015 (4)
    • ►  grudnia (1)
    • ►  października (1)
    • ►  września (2)
  • ►  2014 (9)
    • ►  listopada (2)
    • ►  października (2)
    • ►  maja (1)
    • ►  stycznia (4)
  • ►  2013 (15)
    • ►  grudnia (1)
    • ►  listopada (3)
    • ►  września (3)
    • ►  sierpnia (3)
    • ►  maja (2)
    • ►  lutego (1)
    • ►  stycznia (2)
  • ►  2012 (35)
    • ►  grudnia (4)
    • ►  listopada (16)
    • ►  października (11)
    • ►  września (1)
    • ►  sierpnia (1)
    • ►  lipca (1)
    • ►  lutego (1)
  • ►  2011 (13)
    • ►  grudnia (1)
    • ►  listopada (3)
    • ►  sierpnia (1)
    • ►  lipca (2)
    • ►  czerwca (2)
    • ►  kwietnia (4)
  • ►  2010 (22)
    • ►  listopada (1)
    • ►  października (4)
    • ►  września (2)
    • ►  lipca (1)
    • ►  czerwca (6)
    • ►  kwietnia (1)
    • ►  lutego (2)
    • ►  stycznia (5)
  • ►  2009 (81)
    • ►  grudnia (5)
    • ►  listopada (10)
    • ►  października (4)
    • ►  września (2)
    • ►  lipca (6)
    • ►  czerwca (4)
    • ►  maja (2)
    • ►  kwietnia (4)
    • ►  marca (32)
    • ►  lutego (6)
    • ►  stycznia (6)
  • ►  2008 (162)
    • ►  grudnia (9)
    • ►  listopada (29)
    • ►  października (8)
    • ►  września (8)
    • ►  sierpnia (13)
    • ►  lipca (2)
    • ►  czerwca (3)
    • ►  maja (7)
    • ►  kwietnia (9)
    • ►  marca (23)
    • ►  lutego (43)
    • ►  stycznia (8)
  • ►  2007 (402)
    • ►  grudnia (19)
    • ►  listopada (37)
    • ►  października (43)
    • ►  września (38)
    • ►  sierpnia (29)
    • ►  lipca (32)
    • ►  czerwca (51)
    • ►  maja (39)
    • ►  kwietnia (28)
    • ►  marca (37)
    • ►  lutego (32)
    • ►  stycznia (17)
  • ▼  2006 (754)
    • ►  grudnia (28)
    • ▼  listopada (42)
      • Jak stworzyć podcast
      • Powstaje polski serwis społecznościowy dla rodziców
      • Dziś rusza wersja testowa portalu społecznościoweg...
      • Wirtualne Media cytują informacje i publikują zdję...
      • Czy dziennik.pl wzorował się na designie stron „De...
      • Nowe strony „Dziennika" są staromodne i bardziej p...
      • Linki 27.11.06
      • Akademia Prasy Lokalnej: Jak pisać, by być czytany...
      • Linki 21.11.06
      • Linki 20.11.06
      • Nagonka na Lisa w „Rzeczpospolitej"
      • Francuska telewizja płaci internautom za oryginaln...
      • Orange zaoferuje Polakom serwis BBC w telefonach k...
      • Brytyjska stacja Channel 5 płaci swoim telewidzom ...
      • W piątek śmiało się z niego pół Polski. Wczoraj, „...
      • USA: Reklamodawcy zachwyceni wideo w internecie
      • Spot wyborczy kandydata na prezydenta Białegostoku...
      • Wybory 2006 na gazeta.pl* to najlepszy serwis wybo...
      • Linki 10.11.06
      • Technorati prezentuje nowy raport o blogosferze
      • Portal Money.pl otwiera blogi biznesowe, które będ...
      • Blogosfera powiększa się dwukrotnie co 230 dni
      • Japońskie gazety oferują swoim czytelnikom podcast...
      • Linki 9.11.06
      • Nowy telefon komórkowy Nokii bedzie odbierał progr...
      • Największe tygodniki opinii tracą czytelników
      • Media Cafe Polska obchodzi dziś swoje pierwsze uro...
      • Rzecznik praw obywatelskich mówi jak rzecznik wład...
      • Google zaczyna sprzedawać reklamy w prasie ameryka...
      • Amerykanie coraz częściej uciekają z prasy codzien...
      • Linki 6.11.06
      • Portal dziennikarstwa obywatelskiego OhmyNews bory...
      • Będzie strajk w gazetach regionalnych Mecomu na Po...
      • Co trzeci polski internauta czyta blogi
      • Linki 2.11.06
      • Kto i jak może zarobić na blogu i na serwisie społ...
      • Dziesięć sposobów na super blog
      • Dziennikarze „Gazety Olsztyńskiej” ratują cmentarze
      • Magazyn „Wired" kupuje sobie w prezencie interneto...
      • Google kupuje serwis wiki Jotspot umożliwiający ws...
      • MTV przekształca się w globalną multimedialną plat...
      • Co to jest web 2.0 (2)
    • ►  października (23)
    • ►  września (33)
    • ►  sierpnia (35)
    • ►  lipca (22)
    • ►  czerwca (61)
    • ►  maja (92)
    • ►  kwietnia (102)
    • ►  marca (70)
    • ►  lutego (113)
    • ►  stycznia (133)
  • ►  2005 (127)
    • ►  grudnia (42)
    • ►  listopada (85)

Popularne posty

  • Prestiżowe Forum IAB odbędzie się 3-4 listopada w Warszawie. Na tej konferencji trzeba być
  • Plotkarski Drudge Report bardziej popularny niż New York Times, ABC News i The Huffington Post
  • 6 rzeczy, które musicie wiedzieć o Forum IAB w Warszawie
  • Darmowa wejściówka na Forum IAB do wygrania na blogu Media Cafe Polska
  • Ponad 4 mln osób odwiedziło blog Google
  • Gutenberg Reaktywacja. Powrót do przyszłości


  • Jak Barack Obama używał internetu i mediów społecznościowych
  • Winieta tytułowa gazety wcale nie musi być na górze okładki
  • Etykiety przyszłości będą cyfrowe, inteligentne i spersonalizowane
  • Microsoft podwoi swoje inwestycje w internet, zeby dogonić Google i Yahoo

Etykiety

prasa media blog dziennikarstwo dzienniki dziennikarze media tradycyjne telewizja Polskapresse serwis spolecznosciowy dziennikarstwo obywatelskie wideo TOK FM informacja Wprost facebook YouTube social media Axel Springer Rzeczpospolita blogosfera polska Polska The Times jak pisać Grand Front social media marketing storytelling visual journalism

Prawa autorskie

Creative Commons License
Ten utwór jest dostępny na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa 2.5 Polska.
Motyw Prosty. Obsługiwane przez usługę Blogger.