- Rynek reklamowy wciąż rośnie, a najbardziej w Internecie
Przychody reklamowe w trzecim kwartale tego roku wzrosły o 3,4 proc. w stosunku do tego samego okresu ub.r. – wynika z Ad.Media Raportu opublikowanego przez firmę CR Media Consulting.
> Źródło: „Press"
> Tag: media, internet, reklama - 4,4 proc. udział internetu w polskim rynku reklamy
- Rynek reklamy wzrośnie o 8,5-9,5 proc.
Przychody reklamowe (w ujęciu netto) w latach 2007-2008 wzrosną o 8,5-9,5 proc. stosunku do roku 2006...
> Źródło: Mediarun
> Tag: media, internet, reklama - Nowa nazwa Orkla Press Polska
Media Regionalne to nowa nazwa dla grupy Orkla Press Polska, która skupia działalność spółek wydających gazety regionalne.
> Źródło: „Press"
> Tag: media, dzienniki, prasa - Yahoo razem z wydawcami prasy
Konsorcjum składające się z siedmiu wydawnictw prasowych, reprezentujących łącznie 176 tytułów gazet regionalnych, podpisało umowę z Yahoo. W ramach porozumienia firmy zapowiedziały współpracę w zakresie reklamy, technologii oraz dostarczania treści.
> Źródło: Internet Standard
> Tag: media, internet, reklama, prasa - Channel 4 w internecie za opłatą
Brytyjska telewizyjna stacja komercyjna Channel4 jako (rzekomo) pierwsza na świecie oferuje swoje WSZYSTKIE programy do obejrzenia w internecie za opłatą. Od grudnia będzie można oglądać w internecie dowolny program on...
> Źródło: blog UK:PL
> Tag: media, telewizja, wideo - Polacy ignorują blogi
84 proc. Polaków nie czyta blogów. 16 proc. społeczeństwa robi to jednak przynajmniej raz w tygodniu...
> Źródło: Mediarun
> Tag: media, blog, internet, web2.0 - Czytają te blogi, czy nie?
84 proc. Polaków nie czyta blogów - wynika z badania Action because of a blog przeprowadzonego na zlecenie agencji PR Edelman Worldwide. Pesymistyczne? Dla optymistów jest badanie Yoof o Web 2.0, z którego podobno wynika, że blogi odwiedza ponad 30 procent internautów. (z samego pdf tego badania nie potrafię wyczytać logicznych komunikatów na ten temat...).
> Źródło: blog Tebe Gada
> Tag: media, blog, internet, web2.0 - Konferencja na temat biznesu w Internecie
Portale Gazeta.pl i Internet Standard organizują dwudniowe spotkanie poświęcone zagadnieniom pozyskiwania i utrzymania klientów w Internecie. Gościem specjalnym będzie brytyjski specjalista branży reklamowej, Danny Meadows-Klue. Konferencja „Klienci 2.0\" odbędzie się w dniach 6-7 grudnia 2006 r. w warszawskiej siedzibie Agory.
> Źródło: Media Link
> Tag: media, internet, web2.0
Komentarze