Przejdź do głównej zawartości
- "Zetka" dopiero teraz przyznała się, że też otrzymała propozycję korupcyjną. Gdzie jest solidarność dziennikarzy?
Wyszło na jaw, że w 2002 r., wkrótce po tym, jak Lew Rywin próbował wymóc od Agory łapówkę, podobna historia spotkała Radio ZET. Adam Dębiec, były esbek i b. wiceszef zarządu śledczego UOP, przyszedł do "Zetki" i próbował wyłudzić 10 proc. udziałów w firmie.
> Źrodło: „Gazeta Wyborcza"
> Tag: media, prasa, radio, dziennikarstwo , dziennikarze
- Premierowi nie wolno robić zdjęć z boku
Pracownik biura prasowego rządu poinformował fotoreporterów przed konferencją premiera dotycząca bezpieczeństwa w szkołach, że nie mogą robić zdjęć Jarosławowi Kaczyńskiemu z profilu.
> Źrodło: „Dziennik"
> Tag: media, prasa, dziennikarstwo , polityka
- Następca "Ozonu" będzie nosił tytuł "Tygodnik"
Nowy tygodnik opinii, nad którym pracuje zespół zamkniętego w sierpniu "Ozonu", ukaże się na rynku pod nazwą "Tygodnik" – pierwszy numer planowany jest na 7 grudnia.
> Źrodło: „Press"
> Tag: media, prasa, dziennikarstwo - Izba Wydawców Prasy nie zgadza się z wyrokiem Trybunału Konstytucyjnego
- Izba Wydawców Prasy uważa, że dziennikarzy, którzy naruszają dobre imię opisywanych osób, należy sądzić na drodze postępowania cywilnego, a nie karnego. W ten sposób Izba odniosła się do poniedziałkowego wyroku Trybunału Konstytucyjnego, który uznał, że przepisy kodeksu karnego chroniące przed pomówieniem są zgodne z konstytucyjną zasadą wolności słowa i prasy. Oznacza to, że za pomówienie dziennikarze podlegają odpowiedzialności karnej.
> Źrodło: „Press"
> Tag: media, prasa, dziennikarstwo - Najwięcej zarobiły tygodniki opinii
Po trzech kwartałach 2006 roku w pierwszej trójce tygodników o najwyższych wpływach z reklam znalazły się tygodniki opinii. Podobnie było w tym samym czasie w roku ubiegłym – wynika z danych Expert Monitora (dane cennikowe netto, bez autopromocji i rabatów).
> Źrodło: „Press"
> Tag: media, prasa, reklama, tygodnik
- Rosną wpływy z reklam miesięczników
Wszystkie miesięczniki z dziesiątki najlepiej zarabiających na reklamach odnotowały w pierwszych trzech kwartałach tego roku wzrost przychodów w porównaniu z tym okresem sprzed roku – wynika z danych Expert Monitora (dane cennikowe netto, bez autopromocji i rabatów).
> Źrodło: „Press"
> Tag: media, prasa, reklama
Komentarze