Wszystkie największe tygodniki opinii straciły czytelników w pierwszych ośmiu miesiącach tego roku - informuje „Gazeta Wyborcza" w artykule o (mylącym) tytule „Tygodniki nieco odetchnęły w sierpniu".
Poza „Polityką", której sprzedaż zmalała o 4,1 proc. wobec wyniku sprzed roku, pozostałe tytuły odnotowały dwucyfrowe spadki:
Zródło: „Gazeta Wyborcza"
> Tag: media, prasa, tygodniki
Poza „Polityką", której sprzedaż zmalała o 4,1 proc. wobec wyniku sprzed roku, pozostałe tytuły odnotowały dwucyfrowe spadki:
- sprzedaż „Przekroju" skurczyła się o 19 proc.
- „Newsweeka" stracił 17,4 proc.
- „Wprostowi" ubyło 16 proc.
Zródło: „Gazeta Wyborcza"
> Tag: media, prasa, tygodniki
Komentarze