- 90% marketerów z USA stawia na nowe media
Dziewięciu na dziesięciu amerykańskich marketerów przeznaczy część swoich budżetów reklamowych na reklamę w tzw. nowych mediach, jak gry komputerowe czy wirtualne światy typu Second Life.
> Źródło: Internet Standard
> Tag:media, media tradycyjne, internet, reklama, business model, model biznesowy - Bitwa o rynek darmowych dzienników w Londynie zaostrza się
Brytyjskie wydawnictwo Associated Newspapers, które we wtorek zarzuciło konkurencyjnemu News International zaśmiecanie centrum Londynu darmowymi gazetami, planuje zwiększenie nakładu darmowego dziennika ”London Metro”.
> Źródło: „Press"
> Tag: media, media tradycyjne, prasa, dzienniki - Gadu-Gadu uruchomiło serwis społecznościowy
- Gazeta.pl oferuje reklamę wideoPortal Gazeta.pl rozszerzył swoją ofertę o reklamy wideo oraz możliwość obrandowania playera. Spoty reklamowe mogą być emitowane w wybranych serwisach tematycznych lub w serwisie Wideo.gazeta.pl.
> Źródło: MediaLink
> Tag:media, media tradycyjne, internet, reklama, business model, model biznesowy, wideo, Agora - Sens życia z RSS
Jesteśmy wszyscy przesubskrybowani. Nie mówcie, że nie.
Na SXSW usłyszałem kiedyś, że lepiej tak, niż być "niedosubskrybowanym" (ależ kalkuję).
Wątek pojawił się na wtorkowej konferencji, gdzie ludzie mówili, że nie nadążają z czytaniem np. Netto. Dlatego 3 słowa o modelu, który sobie wypracowałem.
> Źródło: Blog Tebe Gada
> Tag: blog, internet,
RSS, web2.0 - Internet stał się agencją turystycznąW 2007 r. więcej niż połowa transakcji amerykańskiego przemysłu turystycznego będzie miała miejsce online.
> Źródło: BizReport
> Tag: internet, business model, model biznesowy
Komentarze