Yahoo i Eurosport tworzą serwis społecznościowy

Fani sportu mogą się już cieszyć. Yahoo i Eurosport tworzą wspólny serwis społecznościowy online. Jego premiera przewidziana jest w Europie jeszcze w tym roku.

Projekt jest ambitny. Ma stać się „największym serwisem społecznościowym tego typu w Europie". W pierwszym etapie, projekt powstanie w Niemczech, we Włoszech i w Wielkiej Brytanii.

Członkowie serwisu będą mieli dostęp do newsów i informacji sportowych. Będą mogli wymieniać się opiniami - jak obiecują twórcy. Chodzi prawdopodobnie o wymianę treści: tekstów, zdjęć i wideo, jak w innych serwisach społecznościowych.

Miłośnicy sportu to z reguły lojalna i mocno zaangażowana publiczność. Reklamodawcy ich lubią i na to liczy Yahoo i Eurosport

Eurosport należy do francuskiej grupy multimedialnej TF1. Posiada dwa kanały telewizyjne: Eurosport i Eurosport 2 (który zadebiutował w styczniu 2005 r.) oraz dwie witryny internetowe: Eurosport.com i Eurosportnews.
  • Stację Eurosport odbiera 240 milionów telewidzów w 59 krajach, w tym w Polsce. Nadaje w 20 językach.
  • Stację Eurosport 2 nadaje w 20 językach w 40 krajach, w tym w Polsce.
  • Witryna eurosport.com jest jednym z największych serwisów sportowych w Europie.

> Źródło: AFP (via Yahoo)

> Tag: , , , , , ,


Komentarze