Reklama wideo zwiększy się czterokrotnie w ciągu pięciu lat. Według eMarketer, w 2006 r. wideo wygererowało 1,5 mld dolarów, czyli 9%, przychodów reklamy online w USA. Ta liczba wzrośnie do 6,2 mld dolarów, czyli 17%, w 2011 r. - informuje ClickZ.
ClickZ uważa, opierając się na różnych badaniach, że reklama wideo jest szczególnie skuteczna w przypadku brandingu, ale może być również źródłem interakcji z internautami. Wideo ma wysoki wskaźnik kliknięć i zapewnia „dłuższą ekspozycję na przekaz reklamowy".
> Źródło: ClickZ
> Tag: internet, reklama
ClickZ uważa, opierając się na różnych badaniach, że reklama wideo jest szczególnie skuteczna w przypadku brandingu, ale może być również źródłem interakcji z internautami. Wideo ma wysoki wskaźnik kliknięć i zapewnia „dłuższą ekspozycję na przekaz reklamowy".
> Źródło: ClickZ
> Tag: internet, reklama
Komentarze