Czy ktoś jeszcze klika w klasyczne banery reklamowe? Reklamy internetowe w obrazkach (jpg lub gif) mają współczynnik „klikalności" średnio zaledwie na poziomie 0.10%. W przypadku reklam wideo ten współczynnik wynosi między 0.40% i 0.78% w zależności od formatów.
Wskazują na to wyniki ostatnich badań firmy emarketer, bazujące na danych DoubleClick (kupionej w kwietniu br. przez Google):
> Tag: internet, reklama
Wskazują na to wyniki ostatnich badań firmy emarketer, bazujące na danych DoubleClick (kupionej w kwietniu br. przez Google):
Ja widać z powyższego wykresu, format „Standard” (określający reklamy zachowujące te same wymiary na stronie) ma współczynnik „klikalności" na poziomie 0.40 %.
Format “Expandable” (ramka wideo powiększająca się po kliknięciu) osiąga współczynnik 0.47%, a format „Streaming” osiąga aż 0.74 % kliknięć.
> Tag: internet, reklama
Komentarze