Reklamy wideo są bardziej skuteczne od reklam standardowych

Czy ktoś jeszcze klika w klasyczne banery reklamowe? Reklamy internetowe w obrazkach (jpg lub gif) mają współczynnik „klikalności" średnio zaledwie na poziomie 0.10%. W przypadku reklam wideo ten współczynnik wynosi między 0.40% i 0.78% w zależności od formatów.

Wskazują na to wyniki ostatnich badań firmy emarketer, bazujące na danych DoubleClick (kupionej w kwietniu br. przez Google):

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Ja widać z powyższego wykresu, format „Standard” (określający reklamy zachowujące te same wymiary na stronie) ma współczynnik „klikalności" na poziomie 0.40 %.

Format “Expandable” (ramka wideo powiększająca się po kliknięciu) osiąga współczynnik 0.47%, a format „Streaming” osiąga aż 0.74 % kliknięć.

> Źródło: Double Click

> Tag: ,

Komentarze

klimowicz pisze…
standarDowych.
Jakoś nie zauważyłam takiej tendencji oraz żadnych badań nie robiłam więc ciężko mi to potwierdzić. Osobiście bardzo chętnie korzystam z marketingu SMS https://www.cashbill.pl/blog/uslugi-gsm/praktyczne-zastosowanie-marketingu-sms/ i myślę, że taka forma reklamy jest trochę niedoceniany.