Rynek telewizji w telefonach komórkowych może wyprzedzić, jeżeli chodzi o wielkość, rynek gier online i muzyki na telefony komórkowe do 2011 r. Według badań firmy Screen Digest, ten segment będzie generował przychody w wys. 4,7 miliardów euro dla 140 milionów abonentów, czyli więcej niż gry i muzyka na komórki razem wzięte.
Telewizja na komórki jest uważana za najbardziej obiecujący rynek dla operatorów telefonii komórowej.
Gry online rozwijają się „wolno" w rytmie „zaledwie" 20% w ciągu czterech lat. A rynek muzyki na komórki pozostaje ograniczony, gdyż użytkownicy zgrywają pliki mp3 do komputerów, nie do komórek.
> Źródło: „L'Expansion"
> Tag: internet, telewizja, mobile
Telewizja na komórki jest uważana za najbardziej obiecujący rynek dla operatorów telefonii komórowej.
Gry online rozwijają się „wolno" w rytmie „zaledwie" 20% w ciągu czterech lat. A rynek muzyki na komórki pozostaje ograniczony, gdyż użytkownicy zgrywają pliki mp3 do komputerów, nie do komórek.
> Źródło: „L'Expansion"
> Tag: internet, telewizja, mobile
Komentarze