Ponad 9 tysięcy klipów wideo, ponad 100 programów i 7 kanałów tematycznych - łącznie ponad 17 i pół dnia emisji non stop – to wszystko już o dziś dostępne jest na platformie multimedialnej Onet.tv.
W komunikacie prasowym, Onet kładzie nacisk na bogatą ofertę programową, pełną swobodę w tworzeniu własnej tzw. „playlisty” oraz na dostępność wszystkich materiałów „na żądanie”. Te elementy wyróżniają najnowszy projekt portalu Onet.pl. To najciekawsza, jak dotychczas, oferta telewizji internetowej w Polsce.
„Już dwa lata temu informacje tekstowe zaczęliśmy wzbogacać o materiały wideo. Rok później uruchomiliśmy największy w Europie serwis z teledyskami. Start platformy Onet.tv to kolejny krok" – mówi Łukasz Wejchert, prezes Grupy Onet.pl SA.
O terminie premiery Onet.tv w dużym stopniu zadecydowali sami internauci. W ciągu zaledwie jednego kwartału, liczba pobranych plików multimedialnych z Onet.pl wzrosła o blisko 90 procent. W lutym tego roku Onet odnotował ponad 32 miliony pobrań, a w maju 2007 ponad 59 milionów.
Serwis składa się z kanałów tematycznych, w których znalazły się programy i pojedyncze klipy wideo. Obecnie dostępnych jest 7 kanałów:
- Wiadomości,
- Sport,
- Muzyka,
- Film,
- Podróże,
- Styl Życia i
- kanał Edukacyjny.
Dodatkowo w Onet.tv dostępne są produkcje własne, w tym m.in. relacje i wywiady na żywo z gwiazdami, program InterNET24 o nowościach w globalnej sieci, a także programy autorskie gwiazd, w których znani i lubiani opowiadają o swoich pasjach, ulubionych filmach czy muzyce:
- Grzegorz Miecugow komentuje wydarzenia ze świata polityki
- Karolina Korwin-Piotrowska opowiada o nowościach filmowych,
- Piotr Salak o wszystkim co ważne w sporcie,
- Karolina Malinowska o trendach w modzie,
- Ryszard Czajkowski o pasjach podróżniczych i egzotycznych wyprawach,
- Tomek Lipiński o muzycznych wydarzeniach, nowościach płytowych i koncertach.
Obok szerokiej oferty programowej – łącznie ponad 420 godzin materiałów wideo zgromadzonych na Platformie, co daje ponad 17 i pół dnia transmisji bez przerwy – Onet.tv oferuje internautom możliwość wyboru, w duchu Web 2.0.
Wszystkie materiały na platformie udostępnione są w technologii „video on demand”, czyli „na żądanie”. To odbiorcy decydują kiedy, co i gdzie będą oglądać.
W Onet.tv nie istnieje ramówka godzinowa – sami użytkownicy mogą tworzyć własną telewizję w oparciu o playlistę – czyli listę swobodnie zestawianych klipów. Dzięki temu, każdy internauta będzie mógł oglądać ulubione programy w wybranym przez siebie czasie, bez narzucania mu pasm i godzin emisji.
W celu łatwego i szybszego odnalezienia interesujących materiałów, internauci mogą je sortować na kilka sposobów: najnowsze, najpopularniejsze oraz alfabetycznie.
> Źródło: Onet
> Tag: internet, wideo, telewizja, Onet
Komentarze
Inicjatywa świetna i fajnie, że pojawia się coraz więcej stron tego typu w polskim internecie.
Tylko, co z jakością? Na ilość treści Onet TV nie będzie mógł narzekać, chociażby dzięki TVN-owi. Ale kiedy wreszcie doczekamy się internetowych telewizji z filmami w jakości jak chociażby w serwisie Stage 6?
Jedni Oficerowie iTVP w High Definition wiosny nie czynią.