Udany debiut lokalizatora internetowego Zumi

Zumi.pl, pierwszy polski lokalizator internetowy w niespełna trzy tygodnie od swojej premiery osiągnął: blisko 1,8 miliona użytkowników*, ponad 15 milionów odsłon oraz zasięg przekraczający 12,5% - wynika z badań Megapanel PBI/Gemius.

„Rezultaty, które osiągnął Zumi.pl w pierwszym miesiącu swojej obecności w polskim internecie, przekroczyły nasze najbardziej optymistyczne estymacje. Myślę, że to zasługa zarówno unikalnych na polskim rynku cech lokalizatora, jak i udanej kampanii reklamowej" – mówi Bartłomiej Zarębski, dyrektor zarządzający pionu Search & Marketplace Onet.pl.
Zumi należy do Grupy Onet.pl SA. Jak podaje Onet, Zumi to jedyny przedstawiciel lokalizatorów internetowych w Polsce – serwisów umożliwiających znalezienie i pokazanie na mapie lub zdjęciu satelitarnym poszukiwanej firmy, urzędu lub instytucji.

Dzięki powiązaniu informacji o firmie z jej lokalizacją na mapie możliwe jest precyzyjne wyszukiwanie we wskazanej przez użytkownika okolicy.

*ruch mierzony od 12 do 30 kwietnia 2007 – Zumi wraz z afiliacjami

> Źródło: Onet

> Tag: ,

Komentarze

Beszamelka pisze…
Tak. Prawdę mówiąc Zumi zaskoczył mnie, nie wiedziałam, że będzie aż tak dobry.

Mogliby tylko postarać się o lepszą aktualizację zdjęć satelitarnych :)