W wywiadzie dla „Gazety Prawnej", Marek Sowa mówi:
„(...) oprócz umacniania pozycji Gazety Wyborczej i organicznego wzrostu w istniejących segmentach spółka musi budować swoją pozycję konkurencyjną w nowych obszarach. Na pewno będziemy dążyli do zwiększenia zasobów audiowizualnych, wzmocnimy działania zmierzające do wykorzystania nowych form dystrybucji treści - od szerokopasmowego internetu po telefonię komórkową. Warto też wspomnieć o zaletach i możliwościach, jakie niesie cyfrowa transformacja. Postępująca fragmentaryzacja odbiorców zawartości programowej stwarza zagrożenia, ale otwiera też nowe możliwości".Dla Marka Sowy, jego aktywność zawodowa w ostatnich latach skupiała się na dystrybucji usług na rynku mediów elektronicznych. Teraz wraca do dystrybucji treści.
„Jeszcze dziesięć lat temu to były dwa różne światy. Dziś jednak przenikają się już do tego stopnia, że moi dotychczasowi partnerzy biznesowi będą w większości przypadków nadal moimi partnerami, tyle że teraz w kontekście Agory" - podkreśla Marek Sowa.
> Źródło: „Gazeta Prawna"
> Tag: media, prasa, dzienniki, Agora, Gazeta Wyborcza
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz