Google, Yahoo! i AOL są właścicielami największej liczby serwisów internetowych Web 2.0 na świecie, jak pokazuje powyższe porównanie sporządzone przez Webbmediagroup.com. Czy kogoś to dziwi?
W pierwszej szóstce „bogaczy" plasują się też: Microsoft, IAC i News Corporation Rupperta Murdocha, jedyny reprezentant tradycyjnych mediów, który od kilku lat prowadzi aktywną politykę akwizycji.
To śladami Murdocha idzie w Polsce grupa Agora, wydawca „Gazety Wyborczej" i serwisu Gazeta.pl.
> Źródło: Webbmediagroup.com
> Wiedzieć więcej:
Pięć sposobów jak rozpoznać serwis Web 2.0
23 najlepsze serwisy Web 2.0 na świecie
> Tag: AOL, Blogger.com, Google, internet, Microsoft, MSN, web2.0, Yahoo, Agora
W pierwszej szóstce „bogaczy" plasują się też: Microsoft, IAC i News Corporation Rupperta Murdocha, jedyny reprezentant tradycyjnych mediów, który od kilku lat prowadzi aktywną politykę akwizycji.
To śladami Murdocha idzie w Polsce grupa Agora, wydawca „Gazety Wyborczej" i serwisu Gazeta.pl.
> Źródło: Webbmediagroup.com
> Wiedzieć więcej:
Pięć sposobów jak rozpoznać serwis Web 2.0
23 najlepsze serwisy Web 2.0 na świecie
> Tag: AOL, Blogger.com, Google, internet, Microsoft, MSN, web2.0, Yahoo, Agora
Komentarze
Może to i dobrze,
może to i źle - ja od jakiegoś czasu krzywo patrzę na Googla (robi się zaduży i zapotężny)
Niestety nie jestem w stanie nić w tej chwili na to poradzić, cóż bywa!
Swoją drogą zapraszam na www.GieldaPodrecznikow.pl - ciekawa inicjatywa rozwijana prężnie - można w łatwy, szybki i bezpłatny sposób pozbyć się zbędnych podreczników z półek.
Sam to zrobiłem i sprzedałem już 3 książki z 6 wystawionych,
więć działa to dość efektywnie.