Onet zakłada serwis dla miłośników psów, ale zarzuca go reklamami, które zniechęcają do lektury


Portal Onet.pl uruchomił nowy serwis dla wielbicieli psów: Pies.onet.pl. Treści dostępne w serwisie są publikowane zarówno przez specjalistów, jak i przez samych użytkowników.

Pomysł na serwis społecznościowy jest znakomity, gdyż ponad 5,5 miliona internautów powyżej 15 roku życia w Polsce posiada psa (ponad 44% wszystkich internautów). Są oni z reguły dość chętni do dyskusji, a nawet do pisania na temat swoich czworonożnych pupili, co udowodnili w serwisach amerykańskich, których Pies.onet.pl jest klonem.

„Tak ogromna rzesza miłośników psów to także znaczący potencjał na rynku, który pragniemy wykorzystać" – mówi Monika Stygar, Wydawca Serwisów Lifestyle.
I to niestety widać. Wystarczy spojrzeć na zrzut ekranowy, czyli to co widać monitorze komputera, by zrozumieć, że Onet jest bardzo, bardzo zainteresowany reklamami - co jest naturalne-, i w ogóle nie zainteresowany internautami - co już nie jest normalne. Widać tu wiele reklam i mało tekstów. Znajdziemy je poniżej.

W serwisie Pies.onet.pl znalazły się liczne artykuły i porady ekspertów: lekarzy weterynarii, szkoleniowców, hodowców oraz psychologa-behawiorysty, którzy radzą m.in. jak opiekować się psami w różnym wieku, jak je wychowywać, szkolić czy leczyć. W gronie ekspertów znalazły się m.in. tak znane postacie jak Zofia Mrzewińska i Andrzej Kłosiński.


Każdy użytkownik serwisu ma możliwość założenia swojego profilu, w którym może stworzyć wizytówkę swojego pupila, zamieścić jego galerię zdjęć, opublikować własne artykuły czy prowadzić bloga.

Internauci mogą także uczcić pamięć po starcie czworonożnego przyjaciela, zamieszczając w serwisie wspomnienie i zdjęcie swojego ulubieńca.

> Źródło: Onet.pl

> Tag: , , , , ,

Komentarze

Anonimowy pisze…
czy w ostatnim akapicie zamiast 'starcie' nie powinno być 'stracie' ?