Widzieliście klip wideo RMF FM z piękną zakonnicą?* Nie? To zobaczcie jak ona zmysłowo słucha muzyki.
Bardzo mi się podoba nowa kampania radia z Krakowa. Uważam, że z marketingowego punktu widzenia, wykorzystanie zakonnicy - i to takiej zakonnicy - w reklamie to znakomity pomysł, bo oczywiście, nawet zakonnice słuchają muzyki z RMF FM. Taki jest główny przekaz reklamówki.
Realizator klipu jak ognia unika kontrowersyjnych podtekstów. Pokazuje zakonnicę z duża gracja, bez szokowania - jak to zrobił Benetton prezentując (od tyłu) zakonnicę całującą się z księdzem. Pokazuje je bez nudy - jak to zrobiły zakony franciszkanów i kapucynów, które przeprowadziły w Polsce akcję rekrutacyjną z użyciem zakonników na bilboardzie.
Taki wesolutki klip nikogo nie powinien urazić, nawet w kraju tak konserwatywnego i sztywnego katolicyzmu jakim jest Polska. Bo zakonnica nie robi przecież nic zdrożnego, jedynie podryguje w rytm muzyki, a że robi to z takim wdziękiem, to już zupełnie inna historia....
* Tekst zawiera fragment mojego dzisiejszego komentarza dla MediaLink
> Tag: radio, reklama
Komentarze