MEDIA CAFÉ POLSKA

Blog Krzysztofa Urbanowicza o mediach tradycyjnych i internetowych, o digitalizacji mediów, która nabrała przyśpieszenia za sprawą pandemii COVID-19, o nowoczesnym dziennikarstwie i komunikacji w erze cyfrowej.

Strony

  • Strona główna
  • O mnie
  • Szkolenia
  • Media Consulting

25 października 2007

Ciekawa prezentacja serwisu społecznościowego Facebook


Wyślij pocztą e-mailWrzuć na blogaUdostępnij w usłudze TwitterUdostępnij w usłudze FacebookUdostępnij w serwisie Pinterest

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Nowszy post Starszy post Strona główna
Subskrybuj: Komentarze do posta (Atom)

Szukaj na tym blogu

Polecany post

Transformacja cyfrowa mediów nabiera przyśpieszenia, bo ludzie przekonali się do płatnych subskrypcji

Archiwum bloga

  • ►  2021 (5)
    • ►  lutego (3)
    • ►  stycznia (2)
  • ►  2020 (18)
    • ►  grudnia (3)
    • ►  października (9)
    • ►  sierpnia (1)
    • ►  lipca (1)
    • ►  maja (1)
    • ►  kwietnia (3)
  • ►  2018 (1)
    • ►  lipca (1)
  • ►  2016 (3)
    • ►  sierpnia (1)
    • ►  maja (1)
    • ►  kwietnia (1)
  • ►  2015 (4)
    • ►  grudnia (1)
    • ►  października (1)
    • ►  września (2)
  • ►  2014 (9)
    • ►  listopada (2)
    • ►  października (2)
    • ►  maja (1)
    • ►  stycznia (4)
  • ►  2013 (15)
    • ►  grudnia (1)
    • ►  listopada (3)
    • ►  września (3)
    • ►  sierpnia (3)
    • ►  maja (2)
    • ►  lutego (1)
    • ►  stycznia (2)
  • ►  2012 (35)
    • ►  grudnia (4)
    • ►  listopada (16)
    • ►  października (11)
    • ►  września (1)
    • ►  sierpnia (1)
    • ►  lipca (1)
    • ►  lutego (1)
  • ►  2011 (13)
    • ►  grudnia (1)
    • ►  listopada (3)
    • ►  sierpnia (1)
    • ►  lipca (2)
    • ►  czerwca (2)
    • ►  kwietnia (4)
  • ►  2010 (22)
    • ►  listopada (1)
    • ►  października (4)
    • ►  września (2)
    • ►  lipca (1)
    • ►  czerwca (6)
    • ►  kwietnia (1)
    • ►  lutego (2)
    • ►  stycznia (5)
  • ►  2009 (81)
    • ►  grudnia (5)
    • ►  listopada (10)
    • ►  października (4)
    • ►  września (2)
    • ►  lipca (6)
    • ►  czerwca (4)
    • ►  maja (2)
    • ►  kwietnia (4)
    • ►  marca (32)
    • ►  lutego (6)
    • ►  stycznia (6)
  • ►  2008 (162)
    • ►  grudnia (9)
    • ►  listopada (29)
    • ►  października (8)
    • ►  września (8)
    • ►  sierpnia (13)
    • ►  lipca (2)
    • ►  czerwca (3)
    • ►  maja (7)
    • ►  kwietnia (9)
    • ►  marca (23)
    • ►  lutego (43)
    • ►  stycznia (8)
  • ▼  2007 (402)
    • ►  grudnia (19)
    • ►  listopada (37)
    • ▼  października (43)
      • Następny Yulbiz Warszawa odbędzie się 14 listopada...
      • „Polska The Times": Papierowy olbrzym zadebiutował...
      • Portale gazet Mediów Regionalnych mają już milion ...
      • Media Regionalne planują wprowadzić na rynek wiele...
      • Chodźcie, przetłumaczymy razem na polski „We, the ...
      • Złote Chimery za najlepszy design dla dzienników: ...
      • Biuro ogłoszeniowe Gratka.pl rozpoczyna drugie życ...
      • PO chce sprywatyzować TVP. Wreszcie!
      • W radiu Tuba.fm internauci głosują na utwory i two...
      • „Gazeta Wyborcza" została Dziennikiem Roku
      • „Los Angeles Times" tworzy blog wydarzeniowy o poż...
      • Yahoo zamieszcza linki do konkurencyjnych blogów i...
      • Szwedzkie gazety też zaczynają linkować do blogów
      • Microsoft inwestuje w serwis społecznościowy Facebook
      • „Dziennik" przeprasza za „Wała Tomaszowi Lisowi"
      • Francuzki tworzą serwis Second Sexe
      • Ciekawa prezentacja serwisu społecznościowego Face...
      • Szkolenie dla firm energetycznych zrzeszonych w Po...
      • Wybory nakręcają prasę i blogosferę
      • „Dziennik": Wała Tomaszowi Lisowi
      • Nowe życie bloga Kampania 2007 w mediach
      • Tak, niektóre blogi są dochodowe, bardzo dochodowe
      • Ruppert Murdoch zarobi w 2007 r. miliard dolarów n...
      • Nowe wideo Wescha o Informacji R/ewolucji w erze W...
      • Wyniki wyborów w dziennikach
      • Internet jest rewolucją, która zmienia reguły gry ...
      • Nowe media w Polsce
      • Tradycjne media i internauci uzupełniają się
      • Tradycyjne media i internauci żyją w dwóch różnyc...
      • „Kurier Lubelski" wychodzi teraz z podtytułem „Pol...
      • Nowy dziennik „Polska The Times" nie jest piękny,...
      • „Rzeczpospolita" zmienia format, by odzyskać czyte...
      • Serwis blogowy Salon24.pl zdmuchnął dziś pierwszą ...
      • Spot reklamowy nowego dziennika Polskapresse „Pols...
      • Jak Michał Jaros z Wrocławia wkorzystuje internet ...
      • Internet to dla większości polskich polityków czar...
      • Dziś wieczorem, po debacie Tusk-Kaczyński, życie t...
      • „Polska The Times" będzie globalną gazetą lokalną,...
      • Dziennik „Polska” zadebiutuje 15 października
      • Media Regionalne ignorują Mediatak i otwierają wła...
      • Czy przyszłość „Manager Magazine" stoi pod znakiem...
      • Wkrótce nowa edycja Jesiennych Spotkań Polskiego T...
      • O jakich blogach i blogerach pisały najczęściej me...
    • ►  września (38)
    • ►  sierpnia (29)
    • ►  lipca (32)
    • ►  czerwca (51)
    • ►  maja (39)
    • ►  kwietnia (28)
    • ►  marca (37)
    • ►  lutego (32)
    • ►  stycznia (17)
  • ►  2006 (754)
    • ►  grudnia (28)
    • ►  listopada (42)
    • ►  października (23)
    • ►  września (33)
    • ►  sierpnia (35)
    • ►  lipca (22)
    • ►  czerwca (61)
    • ►  maja (92)
    • ►  kwietnia (102)
    • ►  marca (70)
    • ►  lutego (113)
    • ►  stycznia (133)
  • ►  2005 (127)
    • ►  grudnia (42)
    • ►  listopada (85)

Popularne posty

  • Prestiżowe Forum IAB odbędzie się 3-4 listopada w Warszawie. Na tej konferencji trzeba być
  • 6 rzeczy, które musicie wiedzieć o Forum IAB w Warszawie
  • Darmowa wejściówka na Forum IAB do wygrania na blogu Media Cafe Polska
  • Plotkarski Drudge Report bardziej popularny niż New York Times, ABC News i The Huffington Post
  • Etykiety przyszłości będą cyfrowe, inteligentne i spersonalizowane
  • Twitter chce wprowadzić filtry fotograficzne na wzór Instagramu
  • Gutenberg Reaktywacja. Powrót do przyszłości


  • 23 najlepsze serwisy Web 2.0 na świecie
  • Nagonka na Lisa w „Rzeczpospolitej"
  • Rosną wydatki na reklamę w internecie w Polsce

Etykiety

prasa media blog dziennikarstwo dzienniki dziennikarze media tradycyjne telewizja Polskapresse serwis spolecznosciowy dziennikarstwo obywatelskie wideo TOK FM informacja Wprost facebook YouTube social media Axel Springer Rzeczpospolita blogosfera polska Polska The Times jak pisać Grand Front social media marketing storytelling visual journalism

Prawa autorskie

Creative Commons License
Ten utwór jest dostępny na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa 2.5 Polska.
Motyw Prosty. Obsługiwane przez usługę Blogger.