„Gazeta Wyborcza" została wybrana Dziennikiem Roku przez "Media&Marketing Polska". Tygodnik docenił przede wszystkim skuteczność konkurencyjną „Gazety Wyborczej", która „mimo, że krąg rywali wokół niej się zacieśnia, pozostaje numerem jeden w grupie dzienników opiniotwórczych".
"Gazeta Wyborcza" została wybrana Dziennikiem Roku po raz drugi - wcześniej uzyskała ten prestiżowy tytuł w roku 2005.
„Media&Marketing Polska" rokrocznie wybiera media wyróżniające się na rynku. Tytuły przyznaje w kilkunastu kategoriach, m.in. Wydawcy Roku i Redaktora Naczelnego Roku w dwóch segmentach: magazynów i dzienników. Środowe wydanie „Media i Marketing Polska" ukazało się z corocznym raportem o rynku dzienników.
> Źródło: Agora
> Tag: Agora, Axel Springer, biznes prasowy, Gazeta Wyborcza, dzienniki
„Po roku batalii z 'Dziennikiem' Axela Springera, tytuł Agory wychodzi zwycięsko. Raporty sprzedażowe i reklamowe pokazują, że 'Gazeta Wyborcza' wyraźnie poprawiła swoje wyniki. Wymagało to od giełdowej spółki sporych inwestycji, ale 'na wojnie' nie liczą się środki, ale efekt końcowy - utrzymanie pozycji największej gazety opiniotwórczej w Polsce "- pisze "Media&Marketing Polska" uzasadniając swój wybór.
"Gazeta Wyborcza" została wybrana Dziennikiem Roku po raz drugi - wcześniej uzyskała ten prestiżowy tytuł w roku 2005.
„Media&Marketing Polska" rokrocznie wybiera media wyróżniające się na rynku. Tytuły przyznaje w kilkunastu kategoriach, m.in. Wydawcy Roku i Redaktora Naczelnego Roku w dwóch segmentach: magazynów i dzienników. Środowe wydanie „Media i Marketing Polska" ukazało się z corocznym raportem o rynku dzienników.
> Źródło: Agora
> Tag: Agora, Axel Springer, biznes prasowy, Gazeta Wyborcza, dzienniki
Komentarze