Blogerzy przygotują "Metroblox" - specjalne wydanie dziennika "Metro", w ramach wspólnej akcji serwisu Blox.pl i tego największego bezpłatnego dziennika w Polsce.
Dodatek ukaże się wraz z ogólnopolskim wydaniem "Metra", 5 grudnia 2007 r. - poinformowała Agora, wydawca „Metro" i „Gazety Wyborczej".
Z prawie dwumilionowego grona polskich blogerów dziennik "Metro" i serwis Blox.pl wyłoni ośmiu redaktorów działów tematycznych, którzy spośród polskiej blogosfery zorganizują swoje zespoły redakcyjne i już na początku grudnia pod czujnym okiem redaktorów dziennika „Metro” stworzą prawdziwą redakcję prasową.
Z blogerami będą współpracowali także dziennikarze z portalu Gazeta.pl. Już w czwartek, 22 listopada, odbędzie się spotkanie warsztatowe, podczas którego blogerzy poznają tajniki profesjonalnej pracy redakcyjnej i zostaną przygotowani do kierowania swoimi działami.
„Metro" podejmuje cyklicznie działania redakcyjne i promocyjne nastawione na interakcję z Czytelnikami. Dotychczas powstały dwa wydania specjalne „Metra”, zredagowane przez czytelników, w ramach akcji „Zależy mi" oraz "Ekopozytywni". „Metroblox" będzie trzecim tego typu wydaniem. Za promocję wydarzenia odpowiedzialna jest Agencja Heureka.
*Polskie Badania Czytelnictwa, wyk: MillwardBrown SMG/KRC,CPW, IV-IX 2007, GC: wszyscy respondenci, n = 23 126; opracowanie Agora SA
> Źródło: Heureka
> Tag: Agora, biznes prasowy, blog, blogosfera polska, Blox.pl, dziennikarze , dzienniki, Gazeta Wyborcza, prasa
Dodatek ukaże się wraz z ogólnopolskim wydaniem "Metra", 5 grudnia 2007 r. - poinformowała Agora, wydawca „Metro" i „Gazety Wyborczej".
Z prawie dwumilionowego grona polskich blogerów dziennik "Metro" i serwis Blox.pl wyłoni ośmiu redaktorów działów tematycznych, którzy spośród polskiej blogosfery zorganizują swoje zespoły redakcyjne i już na początku grudnia pod czujnym okiem redaktorów dziennika „Metro” stworzą prawdziwą redakcję prasową.
Z blogerami będą współpracowali także dziennikarze z portalu Gazeta.pl. Już w czwartek, 22 listopada, odbędzie się spotkanie warsztatowe, podczas którego blogerzy poznają tajniki profesjonalnej pracy redakcyjnej i zostaną przygotowani do kierowania swoimi działami.
„Metro" podejmuje cyklicznie działania redakcyjne i promocyjne nastawione na interakcję z Czytelnikami. Dotychczas powstały dwa wydania specjalne „Metra”, zredagowane przez czytelników, w ramach akcji „Zależy mi" oraz "Ekopozytywni". „Metroblox" będzie trzecim tego typu wydaniem. Za promocję wydarzenia odpowiedzialna jest Agencja Heureka.
*Polskie Badania Czytelnictwa, wyk: MillwardBrown SMG/KRC,CPW, IV-IX 2007, GC: wszyscy respondenci, n = 23 126; opracowanie Agora SA
> Źródło: Heureka
> Tag: Agora, biznes prasowy, blog, blogosfera polska, Blox.pl, dziennikarze , dzienniki, Gazeta Wyborcza, prasa
Komentarze
Szczegóły znajdziecie na www.metroblox.blox.pl.
http://www.guardian.co.uk/media/2007/nov/29/pressandpublishing.digitalmedia
Pozdrowienia
Kuba, http://www.blogpowszechny.pl/