Marketing interaktywny będzie tematem konferencji, którą organizuje międzynarodowa organizacja Interactive Advertising Bureau Polska (IAB) 8 listopada 2007 r. w warszawskim Hotelu Radisson.
Forum IAB 2007. adresowane jest do marketerów i profesjonalistów z branży internetowej zainteresowanych najnowszymi trendami w branży reklamowej.
Podstawowym celem Forum IAB jest:
W trakcie konferencji odbędą się także dwa panele dyskusyjne – krajowy, w którym udział weźmie top management wszystkich czołowych mediów internetowych oraz panel międzynarodowy z udziałem wybitnych osobistości branży reklamowej z całej Europy.
Oba panele będą okazją do porównania rynku polskiego z innymi rynkami europejskimi, a także do dyskusji nad rozwojem mediów i sposobów komunikacji marketingowej. Forum poprowadzi znany dziennikarz i publicysta zajmujący się problematyką cywilizacyjną – Edwin Bendyk.
W czasie Forum z zagadnieniami marketingu on-line zmierzą się wybitni przedstawiciele branży reklamowej z całej Europy, wszyscy wiodący przedstawiciele polskich mediów internetowych oraz goście zagraniczni z IAB Europe, m. in.:
Dla strategów:
Interactive Advertising Bureau działa na polskim rynku interaktywnym, technologicznym i reklamowym od 2000 roku. Wśród członków stowarzyszenia znajdują się portale i wortale internetowe, sieci reklamowe, agencje interaktywne.
Jednym z ważniejszych zadań stowarzyszenia jest szeroko pojęta edukacja rynku w zakresie metod wykorzystania Internetu. IAB ma za zadanie informować o jego potencjale reklamowym, pokazywać skuteczne rozwiązania, tworzyć i prezentować standardy jakościowe, uświadamiać klientom, czego powinni oczekiwać od tego medium i od rynku usług internetowych oraz jakie wymagania powinni stawiać agencjom, świadczącym te usługi.
Działania stowarzyszenia mają tworzyć forum prezentacji najnowszych światowych publikacji, dotyczących efektywnego wykorzystania Internetu.
> Źródło: IAB
> Tag: marketing, reklama, internet
Forum IAB 2007. adresowane jest do marketerów i profesjonalistów z branży internetowej zainteresowanych najnowszymi trendami w branży reklamowej.
Podstawowym celem Forum IAB jest:
- przedstawienie obecnej sytuacji internetu jako medium reklamowego,
- wskazanie najnowszych trendów,
- prezentacja przykładów efektywnych działań reklamowych.
W trakcie konferencji odbędą się także dwa panele dyskusyjne – krajowy, w którym udział weźmie top management wszystkich czołowych mediów internetowych oraz panel międzynarodowy z udziałem wybitnych osobistości branży reklamowej z całej Europy.
Oba panele będą okazją do porównania rynku polskiego z innymi rynkami europejskimi, a także do dyskusji nad rozwojem mediów i sposobów komunikacji marketingowej. Forum poprowadzi znany dziennikarz i publicysta zajmujący się problematyką cywilizacyjną – Edwin Bendyk.
W czasie Forum z zagadnieniami marketingu on-line zmierzą się wybitni przedstawiciele branży reklamowej z całej Europy, wszyscy wiodący przedstawiciele polskich mediów internetowych oraz goście zagraniczni z IAB Europe, m. in.:
- Alain Heureux, prezydent IAB Europe będzie mówił o rozwoju internetu w kontekście światowym,
- Michał Tober opowie o rynku krajowym,
- Arek Drulis będzie mówił o wydatkach na reklamę internetową w Polsce.
- Dwa panele dyskusyjne: krajowy i międzynarodowy skoncentrują się na rozwoju medium oraz nowych narzędziach e-marketingu.
- Andy Chen - wiceprezes VIACOM/MTV ds. digital będzie mówił o nowych trendach w użytkowaniu mediów i gadżetów wśród młodzieży
- Michał Rutkowski opowie o telewizji w internecie.
- David White, szef komitetu marketingu w wyszukiwarkach w IAB Europe i IAB UK wytłumaczy, jak wydawać pieniądze efektywnie i osiągać lepsze wyniki.
- Gregory Reokens z EURO RSCG pokaże, jak zastosować social networks w marketingu.
- Richard Taylor z ZED, pokaże najlepsze kreacje z rynku brytyjskiego.
- Dawid Szczepaniak z Opcomu wyjaśni, czy polska reklama internetowa ma szansę zaistnieć globalnie.
Interactive Advertising Bureau działa na polskim rynku interaktywnym, technologicznym i reklamowym od 2000 roku. Wśród członków stowarzyszenia znajdują się portale i wortale internetowe, sieci reklamowe, agencje interaktywne.
Jednym z ważniejszych zadań stowarzyszenia jest szeroko pojęta edukacja rynku w zakresie metod wykorzystania Internetu. IAB ma za zadanie informować o jego potencjale reklamowym, pokazywać skuteczne rozwiązania, tworzyć i prezentować standardy jakościowe, uświadamiać klientom, czego powinni oczekiwać od tego medium i od rynku usług internetowych oraz jakie wymagania powinni stawiać agencjom, świadczącym te usługi.
Działania stowarzyszenia mają tworzyć forum prezentacji najnowszych światowych publikacji, dotyczących efektywnego wykorzystania Internetu.
> Źródło: IAB
> Tag: marketing, reklama, internet
Komentarze