Blog Krzysztofa Urbanowicza o mediach tradycyjnych i internetowych, o digitalizacji mediów, która nabrała przyśpieszenia za sprawą pandemii COVID-19, o nowoczesnym dziennikarstwie i komunikacji w erze cyfrowej.
14 lutego 2008
Czy poważny dziennik ekonomiczny może promować się na luzie? Może, i to jak!
Francuski dziennik ekonomiczny „La Tribune" odważnie promuje swoje strony www na luzie. Oto klip stworzony przez Publicis Conseil. Ma być „wirusowy'". Głupie? Nie, bo komunikat „news 24/7" jest zrozumiały od razu.
Lubię szczególnie ostatnią scenę:)
> Tag: media tradycyjne, internet
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)
2 komentarze:
;-) a mnie się nie bardzo widzi ta reklamka. Czuję się pobity szmatławą, natrętną gazetą której nikt nie czyta, tylko rzuca / przerzuca / wyrzuca, bez czytania (nawet bez rozwijania tego zwitko-gnieciucha).
W końcu nasz bohater obojętnie przechodzi obok tego latającego śmiecia...
Ja bym powiedzial, ze to jest typowe poczucie humoru w reklamie, ktora jest lekko na luzie, ale bez przesady.
Jak na marketing wirusowy -- cieniuuutko, ze az piszczy. Nie przelamuje zadnych barier, nie pokazuje niczego nowego, nie szokuje, nie zapada w pamiec i w 20s po obejrzeniu klipu nie pamietam nawet nazwy dziennika...
Prześlij komentarz