„Financial Times" uruchamia serwis społecznościowy dla menedżerów z mediów i branży nowych technologii
Dziennik „Financial Times" uruchomił własny serwis społecznościowy dla menedżerów z branży mediów, telekomunikacji i technologii - informuje „The Guardian".
Roczny abonament na FT Media & Technology Executive Membership Forum kosztuje - bagatela - 2.000 funtów, co czyni z niego jeden z najdroższych serwisów typu „social networking site" na świecie. To ewidentnie witryna dla elit, czyli czytelników „FT" na całym świecie.
Jak w MySpace, Bebo czy Linkedin, użytkownicy serwisu dysponują klasycznymi narzędziami społecznościowymi: profil, wewnętrzna poczta, lista znajomych.
Otrzymują też oni dostęp do konferencji organizowanych i transmitowanych online przez „FT", dostęp do podcastów z konferencji, oraz możliwość bezpośredniego kontaktu z innymi członkami serwisu.
„FT" planuje start podobnych serwisów niszowych dla branży luksusu i nieruchomości dla firm.
> Tag: serwis spolecznosciowy
Roczny abonament na FT Media & Technology Executive Membership Forum kosztuje - bagatela - 2.000 funtów, co czyni z niego jeden z najdroższych serwisów typu „social networking site" na świecie. To ewidentnie witryna dla elit, czyli czytelników „FT" na całym świecie.
Jak w MySpace, Bebo czy Linkedin, użytkownicy serwisu dysponują klasycznymi narzędziami społecznościowymi: profil, wewnętrzna poczta, lista znajomych.
Otrzymują też oni dostęp do konferencji organizowanych i transmitowanych online przez „FT", dostęp do podcastów z konferencji, oraz możliwość bezpośredniego kontaktu z innymi członkami serwisu.
„FT" planuje start podobnych serwisów niszowych dla branży luksusu i nieruchomości dla firm.
> Tag: serwis spolecznosciowy
Komentarze