Jeff Mignon, szef firmy konsultingowej dla mediów 5W Mignon-Media, autor bloga Media Cafe po francusku, mówi - po francusku - w wywiadzie dla internetowej telewizji Intruders Canada o strategii tradycyjnych mediów, o braku w tych mediach przedsiębiorców rozumiejących synergię print-online i zastanawia się czy rok 2008 będzie punktem zwrotnym dla prasy w USA i Europie Zachodniej.
Lista klientów, dla których pracował Mignon sprawia wrażenie - m. in. „New York Times", AP, „Le Monde", Edipresse (Szwajcaria), Transcontinental (Kanada), Play Bac (USA, Francja), w Polsce m. in. Nowa Trybuna Opolska - i choć mówi o innych krajach niż Polska, jego analiza jest naprawdę interesująca dla mediów w naszym kraju.
Brak mi niestety czasu, by przetłumaczyć Jeffa na polski, postaram się to zrobić w najbliższym czasie, bo warto posłuchać tego specjalisty.
Disclosure: pracujemy z Jeffem Mignonem razem dla klientów w Europie i Ameryce Północnej, a na dodatek Jeff jest moim przyjacielem.
> Wiedzieć więcej:
- France: la petite annonce payante est en train de s'écrouler
- USA : les pure play domineraient le marché de la pub locale
- France : Skyrock fait plus d'argent avec son site Web qu'avec sa radio
Komentarze