Society for News Design: wyróżnienie dla kanadyjskiego „Les affaires" odnowionego przez Mignon-Media


Kanadyjski dziennik ekonomiczny „Les affaires" z Quebec otrzymał nagrodę „Award of excellence" przyznaną przez prestiżową Society for News Design (SND) w kategorii „Redesign" w konkursie na najlepszy dziennik 2007 roku.

Firma doradcza Mignon-Media* doradzała zespołowi „Les affaires" w stworzeniu nowej wizji biznesowej i strategii multimedialnej, a także współpracowała w stworzeniu szaty graficznej. Sprzedaż gazety wzrosła o 10% po realunch'u, a wyniki sprzedaży reklam przerosły oczekiwania właścicieli.

Mignon-Media stworzyła też koncepcję i webdesign witryny internetowej lesaffaires.com, która w listopadzie 2007 roku stała się liderem w swoim segmencie.

W 2004 roku, Oskara światowego designu SND zdobył dziennik „Puls Biznesu", zaprojektowany przez Jacka Uto, obecnie dyrektora kreatywnego Bonnier, i Jeffa Mignona z 5W Mignon-Media. „Puls Biznesu" wygrał też konkurs Grand Front na najlepszą okładkę roku 2005.


* Disclosure: Jestem partnerem w Mignon-Media i choć nie pracowałem przy tym projekcie, jest mi oczywiście bardzo przyjemnie z powodu tej nagrody.

> Wiedzieć więcej:


> Tag: , ,

Komentarze