Society for News Design: wyróżnienie dla kanadyjskiego „Les affaires" odnowionego przez Mignon-Media
Kanadyjski dziennik ekonomiczny „Les affaires" z Quebec otrzymał nagrodę „Award of excellence" przyznaną przez prestiżową Society for News Design (SND) w kategorii „Redesign" w konkursie na najlepszy dziennik 2007 roku.
Firma doradcza Mignon-Media* doradzała zespołowi „Les affaires" w stworzeniu nowej wizji biznesowej i strategii multimedialnej, a także współpracowała w stworzeniu szaty graficznej. Sprzedaż gazety wzrosła o 10% po realunch'u, a wyniki sprzedaży reklam przerosły oczekiwania właścicieli.Mignon-Media stworzyła też koncepcję i webdesign witryny internetowej lesaffaires.com, która w listopadzie 2007 roku stała się liderem w swoim segmencie.
W 2004 roku, Oskara światowego designu SND zdobył dziennik „Puls Biznesu", zaprojektowany przez Jacka Uto, obecnie dyrektora kreatywnego Bonnier, i Jeffa Mignona z 5W Mignon-Media. „Puls Biznesu" wygrał też konkurs Grand Front na najlepszą okładkę roku 2005.
* Disclosure: Jestem partnerem w Mignon-Media i choć nie pracowałem przy tym projekcie, jest mi oczywiście bardzo przyjemnie z powodu tej nagrody.
> Wiedzieć więcej:
- Jeff Mignon mówi o strategii mediów tradycyjnych w epoce internetu
- Portale gazet Mediów Regionalnych mają już milion unikalnych użytkowników miesięcznie
- „Nowa Trybuna Opolska" unowocześnia swoje strony internetowe
- Nowe widgety Itsmynews dla „Le Monde", „Le Figaro" i „The New York Times"
- Francja: Magazyn „Rugby" stworzony przez 5W Mignon-Media uznany za najlepszy debiut prasowy 2006
- 5W Mignon-Media tworzy nową formułę tygodnika „Rugby" dla „L'Equipe"
- Nowy design dla redaktorów-internautów z Agora Vox
- 5W Mignon-Media otwiera oddział w Ameryce Południowej
> Tag: Mignon Media, design, Society for News Design
Komentarze