Podczas gdy lider serwisów randkowych w Europie - Meetic, notuje wzrost o 44,5% abonentów w 2007 i chwali się rekordowymi przychodami 113,8 milionów euro, polskie serwisy randkowe, jeśli wierzyć badaniom Megapanel PBI/Gemius, mają coraz mniej użytkowników.
W listopadzie 2006 roku tego typu witryny odwiedzał co czwarty internauta - informuje Gazeta.pl, cytując badania Megapanelu. Zaledwie 12 miesięcy później (tzn. w listopadzie 2007 roku) już tylko co szósty (16,6 proc.). Dane pochodzą z firmy Gemius, która publikuje na walentynki dane o użytkownikach randek online ze swego badania Megapanel PBI/Gemius.
Internauci odwiedzający serwisy randkowe spędzają jednak na nich obecnie dwa razy więcej czasu niż kilkanaście miesięcy wcześniej. Oczywiście z serwisów takich częściej korzystają mężczyźni niż kobiety. Ponad 41 proc. użytkowników internetowych randek to młodzież w wieku od 15 do 24 lat.
Dlaczego polskie serwisy randkowe - jak sympatia.pl, ilove.pl, single.pl, meetic.pl - nie potrafią przyciągnąć Polaków? A może Polacy są ciągle bardziej tradycyjni niż Europejczycy i wolą podryw na ulicy niż w internecie?
> Wiedzieć więcej:
> Tag: biznes w internecie, serwis randkowy
Komentarze