Dziś ukazał się pierwszy numer magazynu motoryzacyjnego „Top Gear". Pismo wydaje wydawnictwo Burda Media Polska na licencji „BBC Top Gear Magazine", który jest najlepiej sprzedającym się magazynem motoryzacyjnym w Wielkiej Brytanii.
Redaktorem naczelnym pisma jest Piotr R. Frankowski. Gościnnym felietonistą będzie znany z TV i brytyjskiej edycji Jeremy Clarkson, widoczny na okładce.
Stu-osiemdziesięcio stronicowe czasopismo ukazuje się początkowo w nakładzie 122 tys. egzemplarzy. Cena egzemplarzowa to 3,90 zł. Według Burda Media Polska, „Top Gear" ma potencjał sprzedażowy w wysokości 60 tys. egzemplarzy.
Główne działy tematyczne pisma to:
- Metal (aktualności ze świata motoryzacji, prezentacje nowych aut),
- Twarze (ludzie i ich samochody),
- Jazda (testy),
- Top Gear (gadżety dla mężczyzn)
- Przewodnik (testy długodystansowe, samochody używane).
Burda uruchomiła równolegle serwis internetowy, który wart jest uwagi. Można na nim m. in. przeglądnąć kilka stron nowego magazynu w wersji elektronicznej.
Tak magazyn jak i jego strona internetowa wyglądają znakomicie. Nie wiem jak Wy, ale ja właśnie wybieram się do domu, gdzie zamierzam przeczytać nowy magazyn od deski do deski...
> Wiedzieć więcej:
„Top Gear" - nowy magazyn dle mężczyzn ukaże się 14 lutego
> Tag: Burda, Top Gear
Komentarze
pozdrawiam panie Krzysztofie
Co do magazynu... Szata graficzna praktycznie taka sama jak w oryginale (to cieszy). Razi tylko pikseloza niektórych zdjęć. No i artykuły są wg mnie trochę za krótkie.
co do gazetki to spodobała mi sie nawet. do tego cena b. atrakcyjna. zamówiłem sobie nawet prenumeratę - w koońcu to niecałe 24 zł :P