Przejdź do głównej zawartości
Jedenaście modeli biznesowych dla Twittera, Tricki kampanii prezydenckiej Baracka Obamy w internecie, Miliard zł na reklamę online
- 11 Twitter business models: Vote for the best
- CNET ma dość opowiadań prezesa Twittera, Evana Williamsa, o tym jak to Twitter ma zarabiać pieniędze. Krótka, zwięzła analiza modeli biznesowych dla serwisu microbloggingu, która pewno zaintersuje polskie klony Twittera.
- Źródło: CNET
-
- Marketerzy mogą się wiele nauczyć z kampanii internetowej Baracka Obamy w ostatnich wyborach prezydenckich w USA.
- Źródło:RexBlog
- The Obama presidency: 'It's the network, stupid'
- Na panelu nt. polityki na Web 2.0 Summit, dziennikarze i politycy dyskutowali o strategii internetowej (i nie tylko) prezydenta-elekta Baracka Obamy.
- Źródło: CNET
- PrezydentObama.com
- Barack Obama stworzył nową jakość prowadzenia kampanii prezydenckiej. Kampania wyborcza, która nie tylko - jak dawniej - uzupełniana jest przekazem internetowym, ale taka, która w interncie ma swe fundamenty.
- Źródło: Internet Standard
- Miliard złotych na reklamę w internecie?
- Nawet ponad miliard złotych mogą sięgnąć w tym roku wydatki na reklamę w internecie. Branża internetowa zaczyna zastanawiać się, kiedy sieć stanie się medium nr 2 po telewizji. I kalkuluje, że kryzys... może w tym pomóc
- Źródło: Gazeta.pl
Komentarze