
Spółka Polskie Badania Internetu (PBI), twórcy badania Megapanel PBI/Gemius, stanowiącego
standard pomiaru witryn internetowych w Polsce, otwiera swój kapitał dla nowych udziałowców.
Taką decyzję podjęli wczoraj jej
właściciele:
- Agora SA (Gazeta.pl),
- Interia.pl SA (interia.pl),
- Onet.pl SA (onet.pl),
- Wirtualna Polska SA (wp.pl),
- Presspublica Sp. z o.o. (rp.pl).
Oferta jest adresowana do wszystkich większych firm internetowych w Polsce, w szczególności do
liderów rynku jak Nasza-Klasa.pl, Fotka.pl, Gadu-Gadu, Allegro.pl, o2.pl, ale teź do tradycyjnych wydawców prasy jak Axel Springer.
PBI przygotuje dla zainteresowanych
propozycję inwestycyjną, opisującą zasady przystąpienia do spółki i roześle ją do podmiotów wyrażających zainteresowanie finansowaniem badań Internetu w Polsce.
Komentarze