Czterdzieści osiem milionów dolarów - tyle musiałby zapłacić Twitter, największy serwis mikrobloggingu na świecie, za reklamę jaką zrobiły mu media w ciągu ostatniego miesiąca.
Amerykański tygodnik „Advertising Age" obliczył, bazując na badaniach firmy VMS, że Twitter - nowa gwiazda Web 2.0, była w tym czasie cytowana ponad 2,7 miliarda razy w mediach na świecie. Stacje telewizyjne - głównie Fox News i CNN - wygenerowały aż 57% wartości tej darmowej kampanii medialnej.
Twitter przeskoczył w ilości cytowań nawet samego Google, co zaskoczyło niejednego specjalistę. Przed Twitterem nikomu nie przyszłoby na myśl, że to w ogóle możliwe. Eksperci z VMS, cytowani przez „Advertising Age", uważają, że Twitter jest zdecydowanie przereklamowany.
Dziś na wirtualnym firmamencie błyszczy gwiazda Twittera, wczoraj swoje 15 minut miał wirtualny świat Second Life. Kto będzie bożyszczem internetu jutro?
Amerykański tygodnik „Advertising Age" obliczył, bazując na badaniach firmy VMS, że Twitter - nowa gwiazda Web 2.0, była w tym czasie cytowana ponad 2,7 miliarda razy w mediach na świecie. Stacje telewizyjne - głównie Fox News i CNN - wygenerowały aż 57% wartości tej darmowej kampanii medialnej.
Twitter przeskoczył w ilości cytowań nawet samego Google, co zaskoczyło niejednego specjalistę. Przed Twitterem nikomu nie przyszłoby na myśl, że to w ogóle możliwe. Eksperci z VMS, cytowani przez „Advertising Age", uważają, że Twitter jest zdecydowanie przereklamowany.
Dziś na wirtualnym firmamencie błyszczy gwiazda Twittera, wczoraj swoje 15 minut miał wirtualny świat Second Life. Kto będzie bożyszczem internetu jutro?
Komentarze