Tylko dziennik „Wall Street Journal" nie traci czytelników w USA

Co pół roku, amerykańskie Audit Bureau of Circulations publikuje dane na temat gazet i czytelnictwa. Na wykresie poniżej można zobaczyć co się dzieje z prasą amerykańską od 1990 r. 

 Najciekawszy jest tu nie trend spadkowy, bo o nim wiemy od dawna, ale skok w górę The Wall Street Journal. 

Jako jedyny pnie się do góry, wbrew tendencjom, wbrew kryzysowi. Jak oni to robią?

Komentarze

Sebastian pisze…
Są mistrzami w dotarciu do klienta. Świetny marketing, w dużej mierze w oparciu o darmową subskrypcję paru stron numeru. Wydaje mi się, że pozwoliło to przyciągnąc wielu klientów pełnej wersji on-line. Przede wszystkim jednak silna marka, budowana na wiele sposobów.
Grunt, to umieć się dopasować do klienta i poznać go.
Może na moim blogu http://blog.labenete.pl także uda się utrzymać i zwiększać ruch przez 20 lat