Choć Forum IAB w Warszawie jeszcze trwa, publikuję mój subiektywny ranking z dnia wczorajszego:. Oto 6 rzczy, które warto wiedzieć o Forum:
1. Najlepsza wczorajsza prezentacja: Mike Walsh, "The divergence". Powiało TED-em.
2. Najgorsza prezentacja: Carlo Campos "Rediscovering our news soul". Campos zrobił handlowy speach o tym, że gazety nigdy nie umrą, choć wie znakomicie jakie są fakty. Na granicy kompromitacji!
3. Najbardziej banalna prezentacja: Seth Godin. Spodziewałem się błyskotliwego Godina z "Permission Marketing" (1999 r.), "Wszyscy marketerzy... to kłamcy" (2005 r.) czy “Tribes” (2008 r.), a Godin 2010 był po prostu nieciekawy.
4. Najbardziej sexy: Agnes Alzard-Rool z au.feminin.com. Z jej prezentacji należy zapamiętać, że kobiety w internecie podrywa się (tzn. buduje zasięg w tej grupie docelowej) tak samo jak w realu. Najlepsza część jej wystąpienia, to "5 sposobów jak uwieść kobiety" (z marketingowego punktu widzenia).
5. Najczęściej cytowany serwis: Facebook. Był na wszystkich ustach i we wszystkich prezentacjach. Nawet wieczorem, przy barze, zamiast rozmawiać o kobietach lub o samochodach, mówiliśmy o Facebooku...
6. Największy nieobecny: Nasza Klasa. Żadna agencja marketingowa nie odnotowuje Naszej-Klasy w swoich działaniach, mówimy tylko o Facebooku, gdzie akcje prowadzą wszyscy. Polscy martekerzy wyrażaj się na ogół dość lekceważąco o Naszej Klasie, choć to największy serwis społecznościowy w kraju.
Komentarze
Powiedz co ciekawego powiedział Walsh o czym wcześniej nie wiedziałeś? No? ;)