Po raz pierwszy w Polsce, agencja Mediapolis Interactive połączyła real z Facebookiem na imprezie Smirnoff Nightlife Exchange Project

50 krajów, 90 artystów, prawie 40 000 uczestników i globalna impreza trwająca niemal całą dobę! Od Kapsztadu po Warszawę, od Nowego Jorku po Tokio – świat celebrował finał drugiej edycji Smirnoff Nightlife Exchange Project w sobotę 12 listopada 2011. My też tam byliśmy z innowacyjną technologią RFID, dzięki której połączyliśmy „real" z Facebookiem.
Po raz pierwszy w Polsce, agencja Mediapolis Interactive wdrożyła dla swojego klienta - Diageo, jednego z największych producentów alkoholi na świecie, technologię RFID (ang. Radio-frequency identification) na imprezie. Technologia ta wykorzystuje fale radiowe do przesyłania danych przez czytnik, w celu identyfikacji obiektu.Po raz pierwszy w Polsce, agencja Mediapolis Interactive wdrożyła dla swojego klienta - Diageo, jednego z największych producentów alkoholi na świecie, technologię RFID (ang. Radio-frequency identification) na imprezie. Hostessa skanuje kartę RFID uczestnika zabawy
Idea pomysłu jest prosta. Uczestnicy wydarzenia w klubie Soho Factory w Warszawie po zalogowaniu się na fanpage www.facebook.pl/TheNightIsInYourHands otrzymali specjalne karty z tagiem RFID i odtąd mogli na bieżąco informować swoich znajomych na Facebooku, gdzie dokładnie są, kogo właśnie słuchają, do rytmów czyjej muzyki tańczą lub co w danej chwili piją.
Czytaj dalej

Komentarze