Galeria zdjęć z imprezy Smirnoff NightLife Exchange Project (SNEP)

Smirnoff NightLife Exchange, Mediapolis Interactive, RFID, infraredSmirnoff NightLife Exchange, Mediapolis Interactive, RFID, infraredSmirnoff NightLife Exchange, Mediapolis Interactive, RFID, infraredSmirnoff NightLife Exchange, Mediapolis Interactive, RFID, infraredSmirnoff NightLife Exchange, Mediapolis Interactive, RFID, infraredSmirnoff NightLife Exchange, Mediapolis Interactive, RFID, infrared
Smirnoff NightLife Exchange, Mediapolis Interactive, RFID, infraredSmirnoff NightLife Exchange, Mediapolis Interactive, RFID, infraredSmirnoff NightLife Exchange, Mediapolis Interactive, RFID, infraredSmirnoff NightLife Exchange, Mediapolis Interactive, RFID, infraredSmirnoff NightLife Exchange, Mediapolis Interactive, RFID, infraredSmirnoff NightLife Exchange, Mediapolis Interactive, RFID, infrared
Smirnoff NightLife Exchange, Mediapolis Interactive, RFID, infraredSmirnoff NightLife Exchange, Mediapolis Interactive, RFID, infraredSmirnoff NightLife Exchange, Mediapolis Interactive, RFID, infraredSmirnoff NightLife Exchange, Mediapolis Interactive, RFID, infraredSmirnoff NightLife Exchange, Mediapolis Interactive, RFID, infraredSmirnoff NightLife Exchange, Mediapolis Interactive, RFID, infrared
Smirnoff NightLife Exchange, Mediapolis Interactive, RFID, infraredSmirnoff NightLife Exchange, Mediapolis Interactive, RFID, infraredSmirnoff NightLife Exchange, Mediapolis Interactive, RFID, infraredSmirnoff NightLife Exchange, Mediapolis Interactive, RFID, infraredSmirnoff NightLife Exchange, Mediapolis Interactive, RFID, infraredSmirnoff NightLife Exchange, Mediapolis Interactive, RFID, infrared

Po raz pierwszy w Polsce, agencja Mediapolis Interactive wdrożyła dla swojego klienta – Diageo, jednego z największych producentów alkoholi na świecie, technologię RFID (ang. Radio-frequency identification) na imprezie. Technologia ta wykorzystuje fale radiowe do przesyłania danych przez czytnik, w celu identyfikacji obiektu.


Oto kilka zdjęć z imprezy Smirnoff NightLife Exchange Project (SNEP).

50 krajów, 90 artystów, prawie 40 000 uczestników i globalna impreza trwająca niemal całą dobę! Od Kapsztadu po Warszawę, od Nowego Jorku po Tokio – świat celebrował finał drugiej edycji Smirnoff Nightlife Exchange Project w sobotę 12 listopada 2011. My też tam byliśmy z innowacyjną technologią RFID, dzięki której połączyliśmy „real” z Facebookiem.



Czytaj więcej na blogu Mediapolis

Komentarze

recoleta pisze…
No, ale gdzie te 40 000 uczestników? Bo na zdjęciach nie widać. Może byli wirtualni?;-)))
fotograf ślubny pisze…
dobre zdjęcia ! :)