Merytoryczne, praktyczne, atrakcyjne i emocjonalne. To według Business Insider cztery najważniejsze cechy treści, za które internauci byliby gotowi płacić.
Na poparcie tej tezy, autor tekstu pt. "The Rise of content 4.0" cytuje przykłady sukcesów iTunes (Apple), Amazon, czy Netflix.
W internecie prawie wszystko jest za darmo i to od samego początku. Dlaczego internauci byliby gotowi płacić właśnie teraz? Wg autora tekstu, internauci nauczyli się już dokonywać mikropłatności w grach i przez telefony komórkowe podczas gdy nielegalne alternatywy na pozyskanie wartościowego kontentu (muzyka, filmy...) stają się coraz rzadsze.
Na poparcie tej tezy, autor tekstu pt. "The Rise of content 4.0" cytuje przykłady sukcesów iTunes (Apple), Amazon, czy Netflix.
W internecie prawie wszystko jest za darmo i to od samego początku. Dlaczego internauci byliby gotowi płacić właśnie teraz? Wg autora tekstu, internauci nauczyli się już dokonywać mikropłatności w grach i przez telefony komórkowe podczas gdy nielegalne alternatywy na pozyskanie wartościowego kontentu (muzyka, filmy...) stają się coraz rzadsze.
Komentarze
Albo zamieszczam inforgrafikę w oryginalnym rozmiarze i wystaje poza kolumnę, albo zmniejszam, by się zmieściła w kolumnie.
Przesyałam link do oryginału, gdzie widać lepiej: http://www.businessinsider.com/infographic-content-40-and-ignition-2012-8
www.rejdych.art.pl
http://www.rejdych.art.pl