16 października 2012

Content Marketing: 5 zasad jak stworzyć dobry White Papers


O sukcesie White Papers decyduje wiele czynników takich jak dobór tematu do oczekiwań grupy docelowej, dobrze przemyślany proces pobierania aktualnego wydania z Internetu czy kampania promocyjna
White Papers pozwalają dotrzeć precyzyjnie do wybranych grup docelowych i poszerzyć bazę danych


Content Marketing, marketing treści, to dziś jeden z najpopularniejszych trendów w marketingu. Coraz więcej firm i marek chce stać się mediami i produkować treści: blogi, tekst, zdjęcia, wideo, wirale... 


Jednym z narzędzi Content Marketingu, szczególnie w segmencie B2B, są White Papers sponsorowane, praktyczne opracowania i raporty do pobrania z internetu.

O sukcesie White Papers decyduje wiele czynników: 
  • dostosowanie tematu do oczekiwań grupy docelowej, 
  • dobrze przemyślany proces pobierania aktualnego wydania z internetu, 
  • kampania promocyjna etc.

Osobom zainteresowanym tym narzędziem polecam lekturę artykułu pt. „5 zasad jak zaprojektować White Papers, aby był czytany przez odbiorców", który ukazał się na blogu agencji Mediapolis Interactive. 


1 komentarz:

Natalia Zimniewicz pisze...

Solidnie napisane. Pozdrawiam i liczę na więcej ciekawych artykułów.