![]() |
White Papers pozwalają dotrzeć precyzyjnie do wybranych grup docelowych i poszerzyć bazę danych |
Content Marketing, marketing treści, to dziś jeden z najpopularniejszych trendów w marketingu. Coraz więcej firm i marek chce stać się mediami i produkować treści: blogi, tekst, zdjęcia, wideo, wirale...
Jednym z narzędzi Content Marketingu, szczególnie w segmencie B2B, są White Papers sponsorowane, praktyczne opracowania i raporty do pobrania z internetu.
O sukcesie White Papers decyduje wiele czynników:
- dostosowanie tematu do oczekiwań grupy docelowej,
- dobrze przemyślany proces pobierania aktualnego wydania z internetu,
- kampania promocyjna etc.
Osobom zainteresowanym tym narzędziem polecam lekturę artykułu pt. „5 zasad jak zaprojektować White Papers, aby był czytany przez odbiorców", który ukazał się na blogu agencji Mediapolis Interactive.
2 komentarze:
Solidnie napisane. Pozdrawiam i liczę na więcej ciekawych artykułów.
Rozwiązanie Zimbra email? Znacie?https://www.intalio.pl/pl – polecam!
Prześlij komentarz