Co drugi użytkownik smartfonów skanuje QR kody w prasie. |
QR kody są coraz popularniejsze we Francji, Niemczech, Włoszech, Hiszpanii i Wielkiej Brytanii. 14,5% użytkowników smartfonów w tych krajach, tzw. EU5, korzysta z nich regularnie, wg ComScore.
QR kod (ang. Quick Response) to rodzaj dwuwymiarowego kodu kreskowego. Pozwala na zamieszczenie kilkuset razy więcej informacji od zwykłego jednowymiarowego kodu, który możemy spotkać na większości powszechnie dostępnych produktów (a który przechowuje maksymalnie 20 cyfr).
QR kod (ang. Quick Response) to rodzaj dwuwymiarowego kodu kreskowego. Pozwala na zamieszczenie kilkuset razy więcej informacji od zwykłego jednowymiarowego kodu, który możemy spotkać na większości powszechnie dostępnych produktów (a który przechowuje maksymalnie 20 cyfr).
Użytkownicy smartfonów najczęściej skanują QR kody w prasie codziennej i magazynowej (50,9%). Na drugim miejscu są QR kody skanowane na opakowaniach produktów (38%), na trzecim - internet (28,8%).
> Wiedzieć więcej:
- QR kody zrobiły zawrotną karierę na świecie. Teraz podbijają Polskę
- Infografika: Mamy polskie badania QR kodów. Nie są zadowalające!
- Marketerzy coraz częściej wykorzystują QR kody
- QR Kody a media ambientowe. Ciekawe przykłady zastosowania QR kodów w marketingu
- Jak umiejętnie wykorzystać QR kody
- Top 2011. Najciekawsze sposoby wykorzystania kodów QR
- QR kody i Augmented Reality w służbie świątecznego marketingu
- QR kody na opakowaniach mrożonek Frosty
- The winner is… – najciekawsze sposoby wykorzystania kodów QR
- Sekret udanego wykorzystania QR kodów w reklamie? Victoria’s Secret!
- QR kody na pośladkach siatkarek – skanuj i korzystaj z aplikacji Betfair
- Czy Augmented Reality zastąpi QR kody, które są teraz u szczytu popularności?
- Jak to ugryźć? Czyli 7 sposobów na wykorzystanie kodów QR
Komentarze