Agencja Mediapolis Interactive otrzymała prestiżowe wyróżnienie Diageo Marketing Brilliance Award jako najlepsza agencja w kategorii „Mobile” na rynku Russia & Eastern Europe. Nagrodę przyznano za zrealizowany w listopadzie 2011 roku projekt połączenia technologii RFID z Facebookiem podczas imprezy finałowej Nightlife Exchange Project.
Agencja Mediapolis Interactive wdrożyła ten projekt po raz pierwszy w Polsce dla swojego klienta – Diageo, jednego z największych producentów alkoholi na świecie.
Pomysł był prosty i zakładał umożliwienie uczestnikom imprezy w SoHo Factory bieżącego relacjonowania przez Facebooka tego gdzie są, jakiego drinka piją oraz do jakiej muzyki teraz tańczą. Wszystko to działo się automatycznie po zeskanowaniu karty wyposażonej w tag RFID(ang. Radio Frequency Identification) – technologii, która wykorzystuje fale radiowe do przesyłania danych przez czytnik, w celu identyfikacji obiektu.
Smirnoff NightLife Exchange Project (SNEP), a set on Flickr.
Komentarze