Facebook: Sport.pl idzie w ślady Hortexu i oddaje swój fanpage w ręce swoich fanów

Serwis Sport.pl rusza z akcją „100 000 fanów", w której główną nagrodą będzie możliwość prowadzenia przez tydzień fanpage'a portalu na Facebooku - poinformowała Agora w komunikacie prasowym.

Po raz drugi w Polsce, po fanpage Hortexu prowadzonym przez agencję Mediapolis Interactive, to fani zdecydują, jakie treści znajdą się na stronie.

Nie byłoby sukcesu fanpage'a Sport.pl bez fanów, których liczba za chwilę przekroczy 100 tys. Zastanawialiśmy się, jak możemy docenić ich zaangażowanie i zdecydowaliśmy, że najlepszym sposobem będzie zaproponowanie najbardziej kreatywnym fanom możliwości przyłączenia się do naszego zespołu i poprowadzenia przez tydzień strony. - powiedział Bartosz Raj, szef redakcji internetowej Sport.pl, założyciel profilu Sport.pl na Facebooku, cytowany w komunikacie Agory.

Akcja wyłonienia zwycięzców będzie trwała do momentu przekroczenia 100 tys. fanów na Facebooku. W tym czasie fani na swoich profilach facebookowych muszą wykazać się kreatywnością oraz znajomością sportu, wcielając się w rolę administratora profilu Sport.pl. 

Czytaj dalej

Komentarze