Serwis Sport.pl rusza z akcją „100 000 fanów", w której główną nagrodą będzie możliwość prowadzenia przez tydzień fanpage'a portalu na Facebooku - poinformowała Agora w komunikacie prasowym.
Po raz drugi w Polsce, po fanpage Hortexu prowadzonym przez agencję Mediapolis Interactive, to fani zdecydują, jakie treści znajdą się na stronie.
Akcja wyłonienia zwycięzców będzie trwała do momentu przekroczenia 100 tys. fanów na Facebooku. W tym czasie fani na swoich profilach facebookowych muszą wykazać się kreatywnością oraz znajomością sportu, wcielając się w rolę administratora profilu Sport.pl.
Czytaj dalej
Po raz drugi w Polsce, po fanpage Hortexu prowadzonym przez agencję Mediapolis Interactive, to fani zdecydują, jakie treści znajdą się na stronie.
- Nie byłoby sukcesu fanpage'a Sport.pl bez fanów, których liczba za chwilę przekroczy 100 tys. Zastanawialiśmy się, jak możemy docenić ich zaangażowanie i zdecydowaliśmy, że najlepszym sposobem będzie zaproponowanie najbardziej kreatywnym fanom możliwości przyłączenia się do naszego zespołu i poprowadzenia przez tydzień strony. - powiedział Bartosz Raj, szef redakcji internetowej Sport.pl, założyciel profilu Sport.pl na Facebooku, cytowany w komunikacie Agory.
Akcja wyłonienia zwycięzców będzie trwała do momentu przekroczenia 100 tys. fanów na Facebooku. W tym czasie fani na swoich profilach facebookowych muszą wykazać się kreatywnością oraz znajomością sportu, wcielając się w rolę administratora profilu Sport.pl.
Czytaj dalej
Komentarze