23.2.06

Agora próbuje jeszcze raz trafić w dziesiątkę

Znika „Nowy Dzień", ale nie jego dodatek telewizyjny. Agora zadecydowała o włączeniu go do „Gazety Wyborczej" od następnego piątku.

„Polubiłeś Nowy Dzien TV? Nic straconego - w przyszły piatek, 3 marca, w Gazecie Wyborczej nowa gazeta telewizyjna, taka jak "Nowy Dzien TV", zachęca zajawka na okładce dzisiejszego, ostatniego już „Nowego Dnia".

Cały czas bardzo wysoko oceniam poziom tego dodatku. Pisałem już o tym w listopadzie ub. roku, a „Nowy Dzień" wykorzystał wówczas fragment mojego tekstu - za moją zgodą - w swojej reklamie (na zdjęciu).

Myślę, że ten recykling wzmocni „Gazetę Wyborczą", która szykuje się na czołowe starcie z nową gazetą Axela Sringera przewidzianą na kwiecień.

> Tag: , , ,

4 komentarze:

makowski pisze...

to może prościej i taniej było Od Razu zrobić (dobry) dodatek tv do GW? ;-)
jak mawiał Lenin (tfu!) -- "lepiej mniej ale lepiej"...
pozdrawiam :-)

Michal Dzierza pisze...

Tak nawiasem mowiac, to fascynujace - i pocieszajace - jak wplywowe zaczynaja byc blogi. Tu akurat (na okladce dodatku TV Nowego Dnia)zacytowano nie tylko znawce, ale znawce, a zarazem autora blogu.

Anonimowy pisze...

Ja tez uważam, ze to był najlepszy dodatek telewizyjny. Kupowałam Nowy Dzień tylko dla tego dodatku

Lukas pisze...

Rzuciło mi się w oczy to samo co Michałowi - już nie tylko blogi cytują tradycyjne gazety, ale gazety cytują tradycyjne blogi. Ratunku, świat na głowie stoi! Swoją drogą gratuluję znakomitego bloga, sam przymierzam się do rozpoczęcia mojego.