Agora próbuje jeszcze raz trafić w dziesiątkę

Znika „Nowy Dzień", ale nie jego dodatek telewizyjny. Agora zadecydowała o włączeniu go do „Gazety Wyborczej" od następnego piątku.

„Polubiłeś Nowy Dzien TV? Nic straconego - w przyszły piatek, 3 marca, w Gazecie Wyborczej nowa gazeta telewizyjna, taka jak "Nowy Dzien TV", zachęca zajawka na okładce dzisiejszego, ostatniego już „Nowego Dnia".

Cały czas bardzo wysoko oceniam poziom tego dodatku. Pisałem już o tym w listopadzie ub. roku, a „Nowy Dzień" wykorzystał wówczas fragment mojego tekstu - za moją zgodą - w swojej reklamie (na zdjęciu).

Myślę, że ten recykling wzmocni „Gazetę Wyborczą", która szykuje się na czołowe starcie z nową gazetą Axela Sringera przewidzianą na kwiecień.

> Tag: , , ,

Komentarze

Anonimowy pisze…
to może prościej i taniej było Od Razu zrobić (dobry) dodatek tv do GW? ;-)
jak mawiał Lenin (tfu!) -- "lepiej mniej ale lepiej"...
pozdrawiam :-)
Michal Dzierza pisze…
Tak nawiasem mowiac, to fascynujace - i pocieszajace - jak wplywowe zaczynaja byc blogi. Tu akurat (na okladce dodatku TV Nowego Dnia)zacytowano nie tylko znawce, ale znawce, a zarazem autora blogu.
Anonimowy pisze…
Ja tez uważam, ze to był najlepszy dodatek telewizyjny. Kupowałam Nowy Dzień tylko dla tego dodatku
Anonimowy pisze…
Rzuciło mi się w oczy to samo co Michałowi - już nie tylko blogi cytują tradycyjne gazety, ale gazety cytują tradycyjne blogi. Ratunku, świat na głowie stoi! Swoją drogą gratuluję znakomitego bloga, sam przymierzam się do rozpoczęcia mojego.
Anonimowy pisze…
BRAKUJE DOBRYCH MEDIÓW obecnie