Wg Media Tak, „Tele Magazyn" jest największym w Polsce dodatkiem telewizyjnym zarówno pod względem czytelnictwa jak i nakładu. Ukazuje się w 13 dziennikach regionalnych (wydania magazynowe) oraz 17 tygodnikach. „Tele Magazyn" swoim zasięgiem obejmuje 12 województw.
Duża część wydawców dzienników kupujących „Tele Magazyn" uważa go jednak za najgorszy pod względem merytorycznym i graficznym produkt tego typu na rynku. Rzeczywiście „Tele Magazyn" odstaje od dodatków telewizyjnych „Faktu", „Super Expressu", „Gazety Wyborczej" i „Nowego Dnia", nie wspominając o tv guide'ach Wydawnictwa Bauer.
Jego podstawowe wady:
- Pismo bez charakteru.
- Okładka, w staromodnym stylu z początku lat 90., nie zachęca do czytania.
- Przestarzała szata graficzna.
- Wrażenie ścisku na kolumnach, co utrudnia lekturę. Wynika to prawdopodobnie z chęci upchania jak największej ilości informacji na stronach w pomniejszonym formacie A4.
- Mała ilość omówień, które tak lubią czytelnicy.
- Brak rubryk, które nadają wrażenie różnorodności (np. zapowiedzi tematyczne, seriale, sport...).
- Zbyt małe zdjęcia, na dodatek słabej jakości i w zbyt małej ilości.
- Papier słabej jakości.
Źródło: własne
Tag: media prasa Polskapresse Agora Tele Magazyn Nowy Dzien Media Tak
1 komentarz:
Piszecie głupoty! Jakby jakość zdjęć, rodzaj pisma i te inne farmazony miały jakieś znaczenie w programie telewizyjnym. Największym mankamentem jest to, że połowa pozycji wypisanych w tym ciulstwie nie zgadza się z rzeczywistym programem! Zacznijcie myśleć gryzipiórki!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Prześlij komentarz