
Redaktor naczelną „Joy” jest Anna Ibisz, dotychczas naczelna magazynów „Voyage” i „Shape”.
Polski „Joy” jest siódmą miedzynarodową edycją tytułu, który ukazuje siż już m.in. we Francji, Niemczech, na Wegrzech i we Włoszech. Właścicielem tytułu jest Grupa Marquard Media.
W Polsce, Grupa Marquard Media samodzielnie wydaje pisma „CKM”, „Playboy”, „Voyage” i dziennik „Przegląd Sportowy”, a w spółce Hearst-Marquard Publishing magazyny „Cosmopolitan” i ”Shape”.
„Joy" na pierwszy rzut oka jest bardzo podobny do „Glamoura” (Gruner+Jahr Polska), drugiego pod względem sprzedaży magazynu w segmencie pism luksusowych dla kobiet. Ale jego cena wynosi 2,90 zł, tzn. o połowe mniej niż „Glamour" (5,90 zł).
Oba pisma czeka w najbliższym czasie ostra walka o czytelników i reklamodawców.
> Tag: media, prasa, magazyny, prasa magazynowa, reklama