Akademia Dziennikarstwa: Nowe szkolenie „Jak pisać, by być czytanym" dla Inforu

Jak pisać, by być czytanym" - to temat szkolenia jakie miałem przyjemność prowadzić w czwartek 27 i piątek 28 kwietnia dla redaktorów naczelnych i redaktorów wydawnictw specjalistycznych Inforu, wydawcy m. in. „Gazety Prawnej".

To drugie z serii czterech szkoleń przewidzianych dla tych publikacji w ramach Akademii Dziennikarstwa, którą stworzyłem z myślą o prasie. Podobnie jak pierwsze szkolenie na ten sam temat, to również zostało wysoko ocenione przez uczestników na 5,6 (w skali 0-6).

Tematy i harmonogram następnych szkoleń dla Inforu:
  • Jak pisac, by być czytanym w internecie (11-12.05.06)
  • Jak pisać krótko i zwięźle (25-26.05.06)
To druga fala szkoleń dla Inforu. W zeszłym roku zorganizowaliśmy dla „Gazety Prawnej" serię czterech warsztatów dziennikarskich o podobnej tematyce.

> Tag: , , , ,

Komentarze

Pulpet pisze…
Dzien dobry Panu. Moglby Pan zajrzec do mnie na blog? na www.kcpwinz.blogspot.com Bowiem ja lubie bardzo pisac, ale nikt nie potrafi mi tego ocenic. Przepraszam za brak polskich znakow, ale tutaj na laptopie mam ta zachodnia klawiature.dowidzenia