„Jak pisać, by być czytanym" - to temat szkolenia jakie miałem przyjemność prowadzić w czwartek 27 i piątek 28 kwietnia dla redaktorów naczelnych i redaktorów wydawnictw specjalistycznych Inforu, wydawcy m. in. „Gazety Prawnej".
To drugie z serii czterech szkoleń przewidzianych dla tych publikacji w ramach Akademii Dziennikarstwa, którą stworzyłem z myślą o prasie. Podobnie jak pierwsze szkolenie na ten sam temat, to również zostało wysoko ocenione przez uczestników na 5,6 (w skali 0-6).
Tematy i harmonogram następnych szkoleń dla Inforu:
> Tag: media, prasa, dziennikarstwo, szkolenia, Akademia Dziennikarstwa
To drugie z serii czterech szkoleń przewidzianych dla tych publikacji w ramach Akademii Dziennikarstwa, którą stworzyłem z myślą o prasie. Podobnie jak pierwsze szkolenie na ten sam temat, to również zostało wysoko ocenione przez uczestników na 5,6 (w skali 0-6).
Tematy i harmonogram następnych szkoleń dla Inforu:
- Jak pisac, by być czytanym w internecie (11-12.05.06)
- Jak pisać krótko i zwięźle (25-26.05.06)
> Tag: media, prasa, dziennikarstwo, szkolenia, Akademia Dziennikarstwa
Komentarze