Moola daje graczowi 0,01 dolara na dobry początek i wybiera mu przeciwnika na tym samym poziomie. Zwycięzca zabiera pieniądze przegranego.
Oznacza to, że za każdym razem kiedy wygrywasz, podwajasz swoją pulę. Jeżeli wygrasz 30 razy z rzędu, wzbogacisz się o 10. 7 mln dolarów - wynika z tabelki zamieszczonej na home page Moola. Jeżeli przegrasz, zostanie Ci zawsze 0.01 dolara.
Czy Moola może manipulowac graczami w taki sposób, by zawsze wyjść na swoje? Takie ryzyko istnieje, prezes Moola mówi o tym na swoim blogu.
Najardzej interesujący jest tu model ekonomiczny, czyli sposób w jaki Moola zarabia pieniądze. Serwis jest finansowany przez reklamę. Musisz oglądnąć krótki reklamowy klip wideo i poprawnie odpowiedzieć na pytanie związane z tą reklamą. Dopiero wtedy możesz rozpocząć nową grę.
Spróbujcie zagrać, ale uwaga, Moola jest jak kasyno, łatwo tam wejść, ale wychodzi się bardzo, bardzo trudno.
Źródło: TechCrunch
> Tag: internet, model biznesowy, business model, reklama
Komentarze
I na tym polega cała zabawa: by wygrać 10,7mln musisz zaryzykować 5mln :)
Serwis ma, moim zdaniem, jeden duży plus dla reklamodawców: fakt, że po obejrzeniu reklamy trzeba odpowiedzieć na pytanie.
LEPIEJ ZARABIA SIĘ NP. TUTAJ
http://Surveys-Faq.com?ref=2756683
OGLĄDASZ REKLAMY I ODPOWIADASZ NA KILKA PYTANEK,ŁATWA KASKA,POLECAM