Wy i ja, czyli my, konsumenci, zostaliśmy wybrani agencją reklamową roku przez amerykański tygodnik „Advertising Age" - jeden z najbardziej prestiżowych tytułów w branży marketingowej na świecie - donosi „Gazeta Wyborcza". To już trzecie wyróżnienie jakie spotyka nas w ostatnich miesiącach.
Najpierw, CNN.Money umieścił nas, internautów, na pierwszym miejscu listy 50 osób, które liczą sie najbardziej w nowym biznesie, biznesie 2.0. Znaleźliśmy się przed Sergiejem Brinem i Larry Pagem (twórcy Google), Stevem Jobesem (szef Apple, twórcy iPoda i komputerów Macintosh), Billem Gatesem (założyciel Microsoftu) i Rupertem Murdochiem (magnat prasowy).
Później, za Człowieka Roku uznał nas tygodnik „Times". Każdy z nas mógł się przyglądnąć własnemu odbiciu w „lusterku" zamieszczonym na okładce z tytułem „Człowiek Roku" i zajawką (trochę na wyrost, trzeba przyznać): „To Wy kontrolujecie erę informacji".
W epoce web 2.0, czyli epoce użytecznego internetu, w której żyjemy, użytkownik znalazł się naprawdę w centrum. To wokół niego, czyli nas, zaczyna się kręcić internetowa karuzela. Wreszcie!
> Tag: internet, web2.0, reklama
Najpierw, CNN.Money umieścił nas, internautów, na pierwszym miejscu listy 50 osób, które liczą sie najbardziej w nowym biznesie, biznesie 2.0. Znaleźliśmy się przed Sergiejem Brinem i Larry Pagem (twórcy Google), Stevem Jobesem (szef Apple, twórcy iPoda i komputerów Macintosh), Billem Gatesem (założyciel Microsoftu) i Rupertem Murdochiem (magnat prasowy).
Później, za Człowieka Roku uznał nas tygodnik „Times". Każdy z nas mógł się przyglądnąć własnemu odbiciu w „lusterku" zamieszczonym na okładce z tytułem „Człowiek Roku" i zajawką (trochę na wyrost, trzeba przyznać): „To Wy kontrolujecie erę informacji".
W epoce web 2.0, czyli epoce użytecznego internetu, w której żyjemy, użytkownik znalazł się naprawdę w centrum. To wokół niego, czyli nas, zaczyna się kręcić internetowa karuzela. Wreszcie!
> Tag: internet, web2.0, reklama
Komentarze
Nic więc dziwnego, że nowe media i reklamy w nich zamieszczane stały się numerem jeden w branży.
Co zatym idzie, to my konsumenci w duuużej mierze mamy wpływ na to jak te nowe media wyglądają.
Pozdrowienia
bramy, ogrodzenia
nadal uwazam ze tzw web2.0 to wciaz bardziej moda i lans niz technologia. choc szczesliwie juz niedlugo ;]
mam pewien wniosek, wszyscy bloggerzy powinni zaczac odswiezac "stare wiadomosci", a wtedy zawiaze sie ruch retro bloggingu w infosferze ;D
A co mnie jeszcze bardziej cieszy można zgarniać nagrody jeśli się tylko ma dość interesujące pomysły. Ja w tej chwili czekam na patyka na konkursie na banner ->
http://odnowa.gazeta.pl/jak_wygrac_w_konkursie/
Jeśli macie jakieś linki do podobnych konkursów dajcie znać, ja się wkręciłem i czekam na okazje :D
www.interaktywnie.com/blog/65