Ty i ja zostaliśmy wybrani agencją reklamową roku

Wy i ja, czyli my, konsumenci, zostaliśmy wybrani agencją reklamową roku przez amerykański tygodnik „Advertising Age" - jeden z najbardziej prestiżowych tytułów w branży marketingowej na świecie - donosi „Gazeta Wyborcza". To już trzecie wyróżnienie jakie spotyka nas w ostatnich miesiącach.

Najpierw, CNN.Money umieścił nas, internautów, na pierwszym miejscu listy 50 osób, które liczą sie najbardziej w nowym biznesie, biznesie 2.0. Znaleźliśmy się przed Sergiejem Brinem i Larry Pagem (twórcy Google), Stevem Jobesem (szef Apple, twórcy iPoda i komputerów Macintosh), Billem Gatesem (założyciel Microsoftu) i Rupertem Murdochiem (magnat prasowy).

Później, za Człowieka Roku uznał nas tygodnik „Times". Każdy z nas mógł się przyglądnąć własnemu odbiciu w „lusterku" zamieszczonym na okładce z tytułem „Człowiek Roku" i zajawką (trochę na wyrost, trzeba przyznać): „To Wy kontrolujecie erę informacji".

W epoce web 2.0, czyli epoce użytecznego internetu, w której żyjemy, użytkownik znalazł się naprawdę w centrum. To wokół niego, czyli nas, zaczyna się kręcić internetowa karuzela. Wreszcie!

> Tag: , ,

Komentarze

Anonimowy pisze…
Teraz powinien pojawić się taki grupowy rumieniec zawstydzenia na naszej zbiorowej bloggersko-internauckiej twarzy :]
Anonimowy pisze…
A dziękuję bardzo. Nie spodziewałem się przyznam. Ale jak się ludzie na wiosce dowiedzą, że jestem agencją roku to znowu będą przez pół wiosny gadali...
He he, trzeba przyznać że ta niby studencka sięć jaką był najpierwn internet, rozrosła się do gigantycznych rozmiarów.
Nic więc dziwnego, że nowe media i reklamy w nich zamieszczane stały się numerem jeden w branży.
Co zatym idzie, to my konsumenci w duuużej mierze mamy wpływ na to jak te nowe media wyglądają.

Pozdrowienia
bramy, ogrodzenia
Anonimowy pisze…
problem w tym ze 'my' nie przejdziemy do histori. a pozostale 49 osob roku - tak ;]

nadal uwazam ze tzw web2.0 to wciaz bardziej moda i lans niz technologia. choc szczesliwie juz niedlugo ;]
Unknown pisze…
dziekuje bardzo za informacje, to chyba setny wpis na ten sam temat, ktory przeczytalem od grudnia - "recycling wiadomosci" dotyka wszystkich :)

mam pewien wniosek, wszyscy bloggerzy powinni zaczac odswiezac "stare wiadomosci", a wtedy zawiaze sie ruch retro bloggingu w infosferze ;D
Anonimowy pisze…
Kolejna nagroda :D. Mnie szczerze powiedziawszy najbardziej cieszy nagroda The Times’a.
A co mnie jeszcze bardziej cieszy można zgarniać nagrody jeśli się tylko ma dość interesujące pomysły. Ja w tej chwili czekam na patyka na konkursie na banner ->
http://odnowa.gazeta.pl/jak_wygrac_w_konkursie/
Jeśli macie jakieś linki do podobnych konkursów dajcie znać, ja się wkręciłem i czekam na okazje :D
Anonimowy pisze…
...Dlaczego po raz pierwszy od kilkunastu lat agencją roku nie została agencja reklamowa? Jonah Bloom - redaktor prowadzący Advertising Age w następujący sposób wyjaśnia decyzję redakcji...

www.interaktywnie.com/blog/65