Oto przykład dużego braku wyobraźni. BRE Bankowi tak bardzo spodobała się jego własna kampania reklamowa, że postanowił nią uraczyć również swoich klientów. W rezultacie, agresywny baner reklamowy ze znikającym krzyżykiem-wyłącznikiem zablokował skutecznie ekran i możliwości konsultacji witryny internetowej banku. Ku przestrodze.
> Tag: internet
Komentarze
blokada, o ile byla, istniala bardzo krotko. Teraz reklama jest w formie baneru.
Pozdrowienia
Maciek Majewski
A wpis p. Krzysztof jest co najmniej spóźniony - reklama w formie top-layera zniknęła z końcem ubiegłego tygodnia, poza tym wyświetlała się tylko raz dla każdego użytkownika (precyzyjniej: dla każdego cookie).
ogolnie mowiac - te floatery to najgorsza forma reklamy w oczach uzytkownikow, i najlepsza w oczach reklamodawcow. takie zycie ;p