Konkurenci depczą MySpace po piętach

MySpace ma dziś 79% ruchu generowanego na wszystkich serwisach społecznościowych na świecie, ale konkurenci giganta nie zasypiają gruszek w popiele.

Facebook, Bebo czy iMeen powoli odrabiają straty. Na przykład Facebook zdobył 126% więcej użytkowników w okresie od kwietnia 2006 do kwietnia 2007, według najnowszych badań Hitwise.

Z badań tych wnika też, że adepci serwisów społecznościowych wędrują między różnymi serwisami: 25% wizyt na wszystkich serwisach społecznościowych pochodzi z MySpace, 3% z Facebook.

MySpace to największy tego typu serwis na świecie. Ponad 60 milionów unikalnych użytkowników miesięcznie tylko w USA, według kwietniowego rankingu firmy eBizMBA. Należy do medialnego magnata Rupperta Murdocha. Niedościgniony model dla innych. Ale, jak pokazują statystyki, warto się ścigać.

> Źródło: ZDNet

> Wiedzieć więcej:
23 najlepsze serwisy Web 2.0 na świecie
Web 2.0 to fantastyczna maszynka do generowania ruchu na stronach internetowych
Pięć sposobów jak rozpoznać serwis Web 2.0
Serwis społecznościowy MySpace otwiera się na polityków
Amerykańska prasa wchodzi powoli w epokę Web 2.0


> Tag:

Komentarze