„Glam-It" zainspirował się przykładem australijskiego darmowego magazynu „iLove" (zdjęcia poniżej). Jego grupą docelową są młode dziewczęta, które spędzają dzień z butelką wody w torebce.
Zaskakująca koncepcja magazynu dla dziewcząt, które zawsze mają pod ręką butelkę wody.
Instrukcja obsługi, oczywiście wizualna.
„iLove" jest w formacie B5, liczy 32 strony i jest doklejany na małe butelki wody 6 razy w roku. Posiada on oczywiście wszystkie podstawowe działy tematyczne i rubryki spotykane w prasie kobiecej: moda, uroda, porady, życie codzienne...
Co miesiąc magazyn gości „Osoba miesiąca", najczęściej są to gwiazdy show-biznesu jak Madonna, czy Jennifer Lopez.
„iLove" posiada też swoją witrynę internetową, która jest naturalnym przedłużeniem magazynu i miejscem spotkań czytelniczek:
Magazyn próbuje też budować społeczność iLove skupioną wokół marki.
Warto rzucić okiem na te stronę. Jest nowoczesna, przejrzysta i bardzo zen. Oprócz tego posiada kilka ciekawych narzędzi, jak album zdjęć, sondaże „The Love-Meters" (kogo kochamy?) czy porady sercowe online u Miss Love. Magazyn próbuje też budować społeczność iLove skupioną wokół marki. To dobry kierunek, szczególnie w prasie kobiecej.
Ciekawe czy taki pomysł przyjąłby się w Polsce?
> Tag: media, prasa, prasa dla kobiet, internet, marketing
Komentarze