Magazyn dla kobiet na butelce Coca Coli

Magazynom dla kobiet nigdy nie brakowało wyobraźni. By zachęcić czytelniczki, niektóre oferowały już gołych mężczyzna na okładce, albo wibrator w prezencie. Belgijski „Glam-It" zaskoczył w kwietniu swoje czytelniczki wydaniem... na butelce Coca Coli (zdjęcie powyżej). To akcja promocyjna firmy Atlanta, zorganizowana we współpracy z Coca Colą.

„Glam-It" zainspirował się przykładem australijskiego darmowego magazynu „iLove" (zdjęcia poniżej). Jego grupą docelową są młode dziewczęta, które spędzają dzień z butelką wody w torebce.



Zaskakująca koncepcja magazynu dla dziewcząt, które zawsze mają pod ręką butelkę wody.


www.innovant.fr

www.innovant.fr

Instrukcja obsługi, oczywiście wizualna.


„iLove" jest w formacie B5, liczy 32 strony i jest doklejany na małe butelki wody 6 razy w roku. Posiada on oczywiście wszystkie podstawowe działy tematyczne i rubryki spotykane w prasie kobiecej: moda, uroda, porady, życie codzienne...

Co miesiąc magazyn gości „Osoba miesiąca", najczęściej są to gwiazdy show-biznesu jak Madonna, czy Jennifer Lopez.

„iLove" posiada też swoją witrynę internetową, która jest naturalnym przedłużeniem magazynu i miejscem spotkań czytelniczek:
Magazyn próbuje też budować społeczność iLove skupioną wokół marki.

Warto rzucić okiem na te stronę. Jest nowoczesna, przejrzysta i bardzo zen. Oprócz tego posiada kilka ciekawych narzędzi, jak album zdjęć, sondaże „The Love-Meters" (kogo kochamy?) czy porady sercowe online u Miss Love. Magazyn próbuje też budować społeczność iLove skupioną wokół marki. To dobry kierunek, szczególnie w prasie kobiecej.

Ciekawe czy taki pomysł przyjąłby się w Polsce?

> Zródło: Darkplanneur, „iLove"

> Tag: , , , ,



Komentarze