Blog jako narzędzie marketingowe i PR-owe, język i etyka blogów, reklama na blogach, blogowanie za pieniądze - to tylko niektóre tematy dyskusji jaka odbyła się dziś, z inicjatywy Macieja Budzicha, autora bloga Mediafun, w warszawskiej herbaciarni Herba-Thea.
W spotkaniu uczestniczyło w sumie 12 osób:
W dyskusji szczególnie zainteresował mnie wątek wykorzystania blogów jako narzędzia marketingowego i PR-owego w kontekście Firmy 2.0, ale też kwestie etyczne związane z kryptoreklamą i rekomendowaniem produktów przez blogerów. W kontekście tej dyskusji, tym bardziej niezbędne wydaje mi się stworzenie Kodeksu Polskiego Blogera, o czym zamierzam porozmawiać z uczestnikami Yulbiz Warszawa.
> Tag: blog, Blox.pl, marketing
W spotkaniu uczestniczyło w sumie 12 osób:
- Maciej Budzich: blog.mediafun.pl
- Michał Faber: blog.biznes.net
- Mateusz Gruca: mateoosz.wordpress.com
- Marcin Jagodziński: netto.blox.pl
- Artur Kurasiński: blog.kurasinski.com
- Paweł Lipiec: polskiblogger.pl
- Irena Magierska: zjadamyreklamy.blox.pl
- Joanna Szumowska: breathing.pl
- Marcin Talarek: maxweber, 2999.pl, www.telewizjanowejgeneracji.pl
- Krzysztof Urbanowicz: mediacafepl.blogspot.com
- Piotr Wrzosiński: wnet.bblog.pl
- Maciej Zawadziński: krytycy.pl
W dyskusji szczególnie zainteresował mnie wątek wykorzystania blogów jako narzędzia marketingowego i PR-owego w kontekście Firmy 2.0, ale też kwestie etyczne związane z kryptoreklamą i rekomendowaniem produktów przez blogerów. W kontekście tej dyskusji, tym bardziej niezbędne wydaje mi się stworzenie Kodeksu Polskiego Blogera, o czym zamierzam porozmawiać z uczestnikami Yulbiz Warszawa.
> Tag: blog, Blox.pl, marketing
Komentarze
Etyczne + marketing?!?
toż to terminy WZAJEMNIE się
(nie)
znoszące... ;-)
.................................
a poważnie:
aby była ETYKA w blogach "o biznesie"
-- musiałaby być etyka w Biznesie...
(w reklamie, w działach PR; w tym: Wielkich korporacji...)
a nie odwrotnie.
odwrotna kolejność -- to tylko Ideologia.